Počet záznamů: 1
Moderní reklama
SYS m0167598 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20231228103851.0 007 ta 008 950630s1995----xr------------------cze-- 015 $a cnb000093619 020 $a 80-7169-062-7 035 $a (OCoLC)36601531 040 $a CBA001 $b cze 080 $a 316.7 $2 MRF 080 $a 658.8 $2 MRF 080 $a 659 $2 MRF 100 1-
$a Schultz, Don E., $d 1934- $7 vse2012690841 $4 aut 245 10
$a Moderní reklama : $b umění zaujmout / $c Don E. Schultz ; [z angličtiny přeložil Robert Špaček] 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada Publishing, $c 1995 300 $a 668 s. : $b il., fot., tab., grafy, schémata ; $c 24 cm 504 $a Bibliogr. - Jmenný, věcný a názvový rejstřík 520 3-
$a Kniha je určena pracovníkům v oblasti propagace a podpory prodeje, profesionálům z reklamních agentur i manažerům a podnikatelům, kteří reklamu zadávají. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788071690627 $2 Městská knihovna v Praze 650 -7
$a marketing $7 ph115227 $2 czenas 650 07
$a reklama a propagace $7 ph116035 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 700 1-
$a Špaček, Robert $7 mzk2013740958 $4 trl 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1