Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum v praxi

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Přibová, Marie - Autor
    Vyd.1. - Praha : Grada Publishing, 1996 - 238 s. : obr.
    ISBN 80-7169-299-9
     marketing  marketingový výzkum
     příručky
    SignaturaC 286.878
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketingový výzkum v praxi
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 286.878   

    Údaje o názvuMarketingový výzkum v praxi / Marie Přibová a kolektiv
    Záhlaví-jméno Přibová, Marie (Autor)
    Údaje o vydáníVyd.1.
    Vyd.údajePraha : Grada Publishing, 1996
    Fyz.popis238 s. : obr.
    ISBN80-7169-299-9
    Číslo nár. bibl.cnb000173173
    PoznámkyRejstřík
    Předmět.hesla marketing * marketingový výzkum
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:005.52 , 339.1 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketingový výzkum v praxi
    Význam marketingového výzkumu pro manažerské rozhodování, jeho metodologie, technika sběru dat, statistický software, databázové zdroje-to jsou hlavní témata knihy. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.