Počet záznamů: 1
Marketingové řízení v praxi
Morse, Stephen, 1957- - Autor
Vyd. 1. - Praha : SNTL - Nakladatelství technické literatury, 1971 - 162 s.
Řada ekonomické literaturySignatura C 78.177 Umístění Info *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM* Údaje o názvu Marketingové řízení v praxi Záhlaví-jméno Morse, Stephen, 1957- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : SNTL - Nakladatelství technické literatury, 1971 Fyz.popis 162 s. Číslo nár. bibl. cnb000430698 Edice Řada ekonomické literatury Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Pojednání o marketingovém zaopatření produktů si všímá výrobkové strategie, nutnosti systematického plánování, organizačních typů a struktury a odbytových operací. Autor do jeho stránek uložil své poznatky, jichž nabyl jako příslušník řídícího štábu Urwick Management Centre. Přináší dosti podrobné analytické rozvrhy zkoumané činnosti a používá přehledných sdělovacích způsobů. Zdroj anotace: Národní knihovna České RepublikyNačítání…
Počet záznamů: 1