Počet záznamů: 1  

Marketing research

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Tull, Donald S. - Autor
    5th ed. - New York : Macmillan, c1990 - xxii, 836 s. : tab.
    ISBN 0-02-421821-9
      Hawkins, Del I. - Jiná role
     marketing  marketingový výzkum
     příručky
    SignaturaC 283.075
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing research
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 283.075   

    Údaje o názvuMarketing research : measurement & method / Donald S. Tull, Del I. Hawkins
    Záhlaví-jméno Tull, Donald S. (Autor)
    Údaje o vydání5th ed.
    Vyd.údajeNew York : Macmillan, c1990
    Fyz.popisxxii, 836 s. : tab.
    ISBN0-02-421821-9
    PoznámkyGlossary. - Index
    Dal.odpovědnost Hawkins, Del I. (Jiná role)
    Předmět.hesla marketing * marketingový výzkum
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:005.52 , 339.1
    Země vyd.Spojené státy americké
    Jazyk dok.angličtina
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketing research
    Introductory text in marketing research. Concerned with the doing of good decisional research, specifically good marketing research. DLC: Marketing research. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.