Počet záznamů: 1
Marketing research
Tull, Donald S. - Autor
5th ed. - New York : Macmillan, c1990 - xxii, 836 s. : tab.
ISBN 0-02-421821-9
Hawkins, Del I. - Jiná role
marketing marketingový výzkum
příručkySignatura C 283.075 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketing research : measurement & method / Donald S. Tull, Del I. Hawkins Záhlaví-jméno Tull, Donald S. (Autor) Údaje o vydání 5th ed. Vyd.údaje New York : Macmillan, c1990 Fyz.popis xxii, 836 s. : tab. ISBN 0-02-421821-9 Poznámky Glossary. - Index Dal.odpovědnost Hawkins, Del I. (Jiná role)
Předmět.hesla marketing * marketingový výzkum Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.52 , 339.1 Země vyd. Spojené státy americké Jazyk dok. angličtina Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Introductory text in marketing research. Concerned with the doing of good decisional research, specifically good marketing research. DLC: Marketing research. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1