Počet záznamů: 1
Marketing
Vaculík, Josef, 1938-2013 - Autor
Vyd. 1. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2005 - 113 s. ; 30 cm
ISBN 80-7194-821-7
Berka, Aleš, - Jiná role Kuběnka, Michal, - Jiná role
marketing
učebnice vysokých školSignatura S 31.303/2 Umístění Údaje o názvu Marketing : pro kombinovanou formu studia. II. díl / Josef Vaculík, Aleš Berka, Michal Kuběnka Záhlaví-jméno Vaculík, Josef, 1938-2013 (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Pardubice : Univerzita Pardubice, 2005 Fyz.popis 113 s. ; 30 cm ISBN 80-7194-821-7 Poznámky Nad názvem: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Berka, Aleš, 1981- (Jiná role)
Kuběnka, Michal, 1979- (Jiná role)
Dal.odpovědnost Univerzita Pardubice. Ekonomicko-správní fakulta (Jiná role)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 005 , 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1