Počet záznamů: 1
Marketing
Zikmund, William G., 1943- - Autor
3rd ed. - New York : John Wiley & Sons, 1989 - xxv, 694 s.
ISBN 0-471-63109-4
D'Amico, Michael - Jiná roleSignatura B 34.635 Umístění Info *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM* Údaje o názvu Marketing Záhlaví-jméno Zikmund, William G., 1943- (Autor) Údaje o vydání 3rd ed. Vyd.údaje New York : John Wiley & Sons, 1989 Fyz.popis xxv, 694 s. ISBN 0-471-63109-4 Dal.odpovědnost D'Amico, Michael (Jiná role)
Země vyd. Spojené státy americké Jazyk dok. angličtina Druh dok. KNIHY This edition of the popular marketing text contains a new chapter on marketing of services, and completely revised chapters on organizational buying behavior, pricing, and market management. It also discusses business strategy implications of various marketing activities. Many up-to-date examples are included. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1