Počet záznamů: 1
Malý výkladový slovník marketingu
SYS m0151780 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240529223636.1 007 ta 008 060306s1999----xr------------------cze-- 015 $a cnb000925646 020 $a 80-902514-1-2 035 $a (OCoLC)44148240 040 $a ABA001 $b cze 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 19 $2 Konspekt 080 $a 339.1 $2 MRF 080 $a 658.8 $2 MRF 100 1-
$a Tomek, Gustav, $d 1935-2017 $7 jk01132701 $4 aut 245 10
$a Malý výkladový slovník marketingu / $c Gustav Tomek, Věra Vávrová 250 $a 2., rozš. vyd. 260 $a Praha : $b A plus, $c 1999 300 $a 168 s. : $b il. ; $c 20 cm 500 $a Seznam hesel 520 3-
$a 2.rozšířené vydání Slovník je určen všem, kteří chtějí být informováni o aktuálních otázkách a pojmech marketingu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788090251410 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU 650 -7
$a marketing $7 ph115227 $2 czenas 655 -7
$a slovníky $7 fd133454 $2 czenas 700 1-
$a Vávrová, Věra, $d 1955- $7 ntka174424 $4 oth 856 41
$u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:20f9bfa0-5cf7-11ee-8e70-005056827e51 $3 DNNT $x DNNTO $y Digitalizovaný dokument 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1