Počet záznamů: 1
Jak se dělá účinná reklama
SYS m0111373 LBL 02644nam-a2200649-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240222102725.4 007 tu 008 960709s1996----xr-a---e-f----000-0-cze-- 015 $a cnb000114830 020 $a 80-85603-99-3 $q (brož.) 035 $a (OCoLC)37962152 040 $a ABA001 $b cze 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4 080 $a 659.1 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Brannan, Tom $7 jn19981000326 $4 aut 245 10
$a Jak se dělá účinná reklama / $c Tom Brannan ; [z angličtiny přeložil Milan Dvořák] 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Management Press, $c 1996 300 $a 180 s. : $b il. ; $c 24 cm 520 3-
$a Příručka se zabývá reklamou v souvislosti s ostatní činností podniku a poskytuje praktické rady jak správně vést reklamní kampaň. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788085603996 $2 Národní knihovna ČR 650 07
$a reklama a propagace $7 ph116035 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 700 1-
$a Dvořák, Milan, $d 1949- $7 jn19981000864 $4 trl 765 0-
$t Effective advertiser $9 Česky 856 41
$u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:41ac7b50-ec92-11e3-b72e-005056827e52 $3 DNNT $x DNNTO $y Digitalizovaný dokument 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1