Počet záznamů: 1
Jak řídit učení chemické symbolice
SYS m0111304 LBL 00000cam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20220305211703.6 007 ta 008 700000s1969----xr-----e------000-0-cze-d 015 $a cnb000495509 035 $a (OCoLC)42123595 040 $a ABA001 $b cze $d CBA001 072 -7
$a 546 $x Anorganická chemie $9 10 $2 Konspekt 080 $a 37.016.026 $2 MRF 080 $a 54:001.4 $2 MRF 080 $a (072) $2 MRF 100 1-
$a Vydra, Ferdinand, $d 1929- $7 jk01151129 $4 aut 245 10
$a Jak řídit učení chemické symbolice / $c Ferdinand Vydra 250 $a 1. vyd. 260 $a České Budějovice : $b Státní pedagogické nakladatelství : $b Pedagogická fakulta, $c 1969 300 $a 65, [1] s. 490 1-
$a Sborník pedagogické fakulty v Českých Budějovicích. Přírodní vědy : Chemie ; $v sv. 3 504 $a Obsahuje bibliografii 520 3-
$a Studie probírá metodickou problematiku výuky chemické symboliky (názvosloví) látek v oblasti anorganické chemie na základní devítileté škole a dílem i na škole střední. Referuje o postupu podrobného průzkumu adůkladnýchexperimentů, prováděných s žáky. Při výzkumu bylo navrženo použít jako způsobu výuky algoritmizace příslušného úkolu a pro individuální učení byl zhotoven speciální vyučovací stroj RCHS.potvrdilyvhodnost navrhované koncepce i efektivnost zkonstruovaného vyučovacího stroje. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?oclc=(OCoLC)42123595&nbn=cnb000495509 $2 Národní knihovna ČR 650 -7
$a anorganická chemie $7 ph114061 $2 czenas 650 -7
$a chemické názvosloví $7 ph119148 $2 czenas 650 -7
$a předmětová didaktika $7 ph162893 $2 czenas 655 -7
$a metodické příručky $7 fd132826 $2 czenas 810 2-
$a Pedagogická fakulta v Českých Budějovicích. $t Sborník. $p Přírodní vědy : Chemie ; $v sv. 3 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1