Počet záznamů: 1
SYS m0111265 LBL 03622cam-a2200877-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240222102724.7 007 tu 008 031203s2003----xr-----e------000-0-cze-- 015 $a cnb001285779 020 $a 80-247-0556-7 $q (brož.) 035 $a (OCoLC)56865510 040 $a BOA001 $b cze $d ABA001 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4 080 $a 659.1 $2 MRF 080 $a 659.131.2 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Křížek, Zdeněk, $d 1952- $7 jk01070195 $4 aut 245 10
$a Jak psát reklamní text / $c Zdeněk Křížek, Ivan Crha 250 $a 2., výrazně rozš. a přeprac. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2003 300 $a 190 s. ; $c 23 cm 490 1-
$a Manažer 504 $a Obsahuje bibliografii 520 3-
$a Tato metodická příručka je velmi srozumitelně napsaná a má, v rámci dané problematiky, široký záběr. Autoři zdůrazňují, jak je pro reklamního tvůrce důležitá znalost marketingu i vlastností propagovaného výrobku. Nutná je též znalost psychologie zákazníka, jeho potřeb i emocí. Dále autoři popisují vlastnosti dobrého reklamního textu. V druhé polovině pak rozebírají jednotlivé typy reklam (televizní, letáky, billboardy, inzeráty atd.) a jejich specifika. V závěru jsou uvedeny příklady jazykově nesprávných či jinak nepovedených reklam. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024705569 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a reklamní texty $7 ph116036 $2 czenas 650 07
$a reklama a propagace $7 ph116035 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 700 1-
$a Crha, Ivan $7 ola2002113082 $4 aut 830 -0
$a Manažer 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1