Počet záznamů: 1
SYS m0063242 LBL 02027nam-a2200589-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240529223454.2 007 tu 008 040308s2003----xr-a---e------000-0-cze-- 015 $a cnb001295843 020 $a 80-247-0847-7 $q (brož.) 035 $a (OCoLC)56870150 040 $a ABA001 $b cze 072 -7
$a 338.3/.4 $x Hospodářská a výrobní odvětví $2 Konspekt $9 4 080 $a 338.46 $2 MRF 080 $a (0.062) $2 MRF 100 1-
$a Vosoba, Pavel, $d 1958- $7 xx0016611 $4 aut 245 10
$a Dokonalé služby : $b co chtějí zákazníci / $c Pavel Vosoba 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2004 300 $a 164 s. : $b barev. il. ; $c 21 cm 520 3-
$a Kniha provokující svou otevřeností a vyhraněným pohledem vychází ze skutečných příběhů a každodenních situací podnikatelské praxe. Ukazuje, že profesionální služby jsou o obyčejném řešení obyčejných problémů obyčejných lidí, vede k zamyšení a opětovnému hodnocení obchodních i osobních výher i ztrát. Je vzrušující do okamžiku, než prozřete, že nejde pouze o kvalitu služeb vašich konkurentů. Z více než padesáti výjimečně čtivě psaných příběhů a z nekomplikovaných a jasných praktických závěrů načerpají inspiraci nejen podnikatelé, manažeři a obchodníci. Uznávaný autor (např. knihy Firemní inteligence, Řízení firemních financí) se jako podnikatel a poradce věnuje obchodu a rozvoji firemního zákaznického přístupu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024708478 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU 650 07
$a služby $7 ph116190 $2 czenas 655 -7
$a populárně-naučné publikace $7 fd131864 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1