Počet záznamů: 1  

Dokonalé služby

  1. SYSm0063242
    LBL
      
    02027nam-a2200589-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240529223454.2
    007
      
    tu
    008
      
    040308s2003----xr-a---e------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb001295843
    020
      
    $a 80-247-0847-7 $q (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)56870150
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    072
    -7
    $a 338.3/.4 $x Hospodářská a výrobní odvětví $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 338.46 $2 MRF
    080
      
    $a (0.062) $2 MRF
    100
    1-
    $a Vosoba, Pavel, $d 1958- $7 xx0016611 $4 aut
    245
    10
    $a Dokonalé služby : $b co chtějí zákazníci / $c Pavel Vosoba
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Praha : $b Grada, $c 2004
    300
      
    $a 164 s. : $b barev. il. ; $c 21 cm
    520
    3-
    $a Kniha provokující svou otevřeností a vyhraněným pohledem vychází ze skutečných příběhů a každodenních situací podnikatelské praxe. Ukazuje, že profesionální služby jsou o obyčejném řešení obyčejných problémů obyčejných lidí, vede k zamyšení a opětovnému hodnocení obchodních i osobních výher i ztrát. Je vzrušující do okamžiku, než prozřete, že nejde pouze o kvalitu služeb vašich konkurentů. Z více než padesáti výjimečně čtivě psaných příběhů a z nekomplikovaných a jasných praktických závěrů načerpají inspiraci nejen podnikatelé, manažeři a obchodníci. Uznávaný autor (např. knihy Firemní inteligence, Řízení firemních financí) se jako podnikatel a poradce věnuje obchodu a rozvoji firemního zákaznického přístupu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024708478 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    650
    07
    $a služby $7 ph116190 $2 czenas
    655
    -7
    $a populárně-naučné publikace $7 fd131864 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.