Počet záznamů: 1  

10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Bureš, Ivan - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2001 - 158 s. ; 21 cm
    ISBN 80-7261-056-2
      Řehulka, Pavel - Autor
     management prodeje  řízení vztahů se zákazníky
     příručky
    SignaturaC 304.154
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 304.154   

    Title statement10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku / Ivan Bureš & Pavel Řehulka
    Additional Variant TitlesCRM v digitálním věku
    Varying form of titleDeset zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku
    Main entry-name Bureš, Ivan (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Management Press, 2001
    Phys.des.158 s. ; 21 cm
    ISBN80-7261-056-2
    National bibl. num.cnb001034309
    Another responsib. Řehulka, Pavel (Author)
    Subj. Headings management prodeje * řízení vztahů se zákazníky
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 005.346 , 658.8.01 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku
    Kniha je volným pokračováním bestselleru "10 zlatých pravidel prodeje" prvního z autorů a v jeho duchu nabízí metody péče o zákazníka vycházející z praktických zkušeností obou autorů - známého autora úspěšných knih o marketingu a prodeji a marketingového specialisty a ředitele jedné z předních českých vzdělávacích společností. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.