Počet záznamů: 1  

Domino

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Boyon Škodová, Svatava, 1974- - Autor - Ilustrátor
    Vydání první - 75 stran : barevné ilustrace, 1 mapa, portréty ; 30 cm
    ISBN 978-80-7357-933-3
     čeština jako cizí jazyk  jazyková výuka
     učebnice základních škol  pracovní sešity  metodické příručky
    SignaturaB 62.856
    Umístění 811.162.3 - Čeština
    Domino
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 13.10.2025)B 62.856   

    Title statementDomino : český jazyk pro malé cizince 2 / Svatava Škodová
    Portion of titleČeský jazyk pro malé cizince 2
    Main entry-name Boyon Škodová, Svatava, 1974- (Author) (Illustrator)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Wolters Kluwer ČR, a.s., 2012
    Phys.des.75 stran : barevné ilustrace, 1 mapa, portréty ; 30 cm
    ISBN978-80-7357-933-3
    NoteNázev z obálky. V tiráži pod názvem: učebnice
    Subj. Headings čeština jako cizí jazyk * jazyková výuka
    Form, Genre učebnice základních škol * pracovní sešity * metodické příručky
    Conspect811.162.3 - Čeština
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 811.162.3 , 81'24 , (075.2) , (076.1) , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru811.162.3 - Čeština
    Document kindBOOKS
    Domino
    Učebnicový komplet Domino - Český jazyk pro malé cizince II je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy. Navazuje na první díl učebnice Domino – Český jazyk pro malé cizince a prohlubuje jej na rovině lexikální, gramatické i komunikační. Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka, který dětem zprostředkovává hravou cestou. Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti, pracovní sešit pro děti, metodickou příručku pro učitele a zvukové nahrávky básniček, dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici. Je využitelný jak při individuální výuce, tak při skupinovém vyučování. Učebnicový komplet zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti, tedy jednak jeho omezenou znalost čtení a psaní, jednak období názorného myšlení, které se zaměřuje na vnímání konkrétních předmětů nebo jejich obrázků a manipulaci s nimi. Metodická příručka Metodická příručka pro tento učebnicový soubor umožňuje výuku češtiny pro malé cizince i učitelům 1. stupně ZŠ neaprobovaným v oboru čeština jako cizí jazyk. Příručka podrobným způsobem popisuje, jak využít při výuce učebnici a pracovní sešit, detailně informuje učitele o gramatických jevech a způsobech jejich představení ve výuce, komentuje jednotlivé aktivity v učebnici a pracovním sešitě, navrhuje způsoby jejich provázání. Upozorňuje učitele na problematické oblasti gramatické, lexikální, komunikační i fonetické. Dále nabízí hravé aktivity vázané k tématu, lexikální a gramatické oblasti, které nejsou podmíněny použitím tištěného materiálu. Veškeré aktivity a výukové postupy jsou popsány pro prezentaci bez zprostředkujícího jazyka. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.