Počet záznamů: 1  

Smysluplné hodnocení ve škole

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Zitková, Helena, 1977- - Author
    1. vydání - 127 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-907940-9-2
      Hezká, Martina - Author   Kopecká, Lenka - Author   Blumenstein, Tomáš, - Author   Ševčík, Michal, - Author
     školní úspěšnost  hodnocení žáků  formativní hodnocení  slovní hodnocení  sebehodnocení žáků  nenásilná komunikace
     příručky
    Call numberC 428.488
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 428.488   
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 10.10.2025)C 428.488 b   

    Title statementSmysluplné hodnocení ve škole : formativní přístup : kniha pro ty, kteří chtějí! / Helena Zitková, Martina Hezká, Lenka Kopecká, Tomáš Blumenstein, Michal Ševčík
    Main entry-name Zitková, Helena, 1977- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationProstějov : Svět vzdělání, z.s., 2025
    Phys.des.127 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-907940-9-2
    National bibl. num.cnb003680847
    NotePoznámky
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Hezká, Martina (Author)
    Kopecká, Lenka (Author)
    Blumenstein, Tomáš, 1979- (Author)
    Ševčík, Michal, 2007- (Author)
    Subj. Headings školní úspěšnost * hodnocení žáků * formativní hodnocení * slovní hodnocení * sebehodnocení žáků * nenásilná komunikace
    Form, Genre příručky
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 37.091.212.7-026.18 , 37.091.26/.27 , 37.091.26-022.332 , 37.091.267 , 371.264 , 316.772.4 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Smysluplné hodnocení ve škole
    Smysluplné hodnocení ve škole
    Tato kniha Vám odpovídá na otázku, jak ve škole smysluplně hodnotit, podporovat učení a motivovat děti k hlubšímu zájmu o poznání. Provedeme Vás formativním přístupem a ukážeme, jak může přirozené učení, založené na respektu k individualitě a kvalitních hodnotících nástrojích, výrazně přispět k rozvoji dětí, jejich vnitřní motivaci a zodpovědnosti za vlastní učení. Věříme, že kniha Vám pomůže udělat si osobní sondu do vlastního pedagogického přístupu. Nabídneme k tomu jednoduché návody a ukázky, zkušenosti z praxe, ale také argumenty, o které se můžete opřít, pokud jste se již cestou formativního přístupu vydali a chcete se ujistit ve své volbě. Náš průvodce je určen všem učitelům, kteří hledají nové inspirace a chtějí zlepšovat své pedagogické dovednosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.