Počet záznamů: 1  

Smysluplné hodnocení ve škole

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Zitková, Helena, 1977- - Autor
    1. vydání - 127 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-907940-9-2
      Hezká, Martina - Autor   Kopecká, Lenka - Autor   Blumenstein, Tomáš, - Autor   Ševčík, Michal, - Autor
     školní úspěšnost  hodnocení žáků  formativní hodnocení  slovní hodnocení  sebehodnocení žáků  nenásilná komunikace
     příručky
    SignaturaC 428.488
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 03.09.2025)C 428.488   
    Na Sadech - dětské jen rezervaceC 428.488 b   

    Title statementSmysluplné hodnocení ve škole : formativní přístup : kniha pro ty, kteří chtějí! / Helena Zitková, Martina Hezká, Lenka Kopecká, Tomáš Blumenstein, Michal Ševčík
    Main entry-name Zitková, Helena, 1977- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationProstějov : Svět vzdělání, z.s., 2025
    Phys.des.127 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-907940-9-2
    National bibl. num.cnb003680847
    NotePoznámky
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Hezká, Martina (Author)
    Kopecká, Lenka (Author)
    Blumenstein, Tomáš, 1979- (Author)
    Ševčík, Michal, 2007- (Author)
    Subj. Headings školní úspěšnost * hodnocení žáků * formativní hodnocení * slovní hodnocení * sebehodnocení žáků * nenásilná komunikace
    Form, Genre příručky
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 37.091.212.7-026.18 , 37.091.26/.27 , 37.091.26-022.332 , 37.091.267 , 371.264 , 316.772.4 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    BranchReservations
    Lidická volný výběr0
    Na Sadech dětské1
    Total1
    Smysluplné hodnocení ve škole
    Smysluplné hodnocení ve škole
    Tato kniha Vám odpovídá na otázku, jak ve škole smysluplně hodnotit, podporovat učení a motivovat děti k hlubšímu zájmu o poznání. Provedeme Vás formativním přístupem a ukážeme, jak může přirozené učení, založené na respektu k individualitě a kvalitních hodnotících nástrojích, výrazně přispět k rozvoji dětí, jejich vnitřní motivaci a zodpovědnosti za vlastní učení. Věříme, že kniha Vám pomůže udělat si osobní sondu do vlastního pedagogického přístupu. Nabídneme k tomu jednoduché návody a ukázky, zkušenosti z praxe, ale také argumenty, o které se můžete opřít, pokud jste se již cestou formativního přístupu vydali a chcete se ujistit ve své volbě. Náš průvodce je určen všem učitelům, kteří hledají nové inspirace a chtějí zlepšovat své pedagogické dovednosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.