Počet záznamů: 1
Marketing 6.0
SYS 1356127 LBL 01029cam-a2200301-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20250513222649.3 007 ta 008 250311s2025----xr-a---e------001-0-cze-- 015 $a cnb003676416 020 $a 978-80-271-5321-3 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)1514347769 040 $a OLA001 $b cze $d CBA001 $e rda 041 1-
$a cze $h eng 045 $a y-y- 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 19 $2 Konspekt 080 $a 316.42 $2 MRF 080 $a 62:001.892 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 080 $a 658.8 $2 MRF 100 1-
$a Kotler, Philip, $d 1931- $7 jn20011018131 $4 aut 240 10
$a Marketing 6.0. $l Česky 245 10
$a Marketing 6.0 : $b budoucnost ve znamení zážitků / $c Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; překlad Ladislava Knihová 250 $a První vydání 264 -1
$a Praha : $b Grada, $c 2025 300 $a 228 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Přeloženo z angličtiny 500 $a Obsahuje rejstřík 520 3-
$a Příručka pro vedoucí pracovníky přibližuje nástroje a technologie z oblasti marketingu 6.0. Nechybí definice ani základní koncepty prostorového marketingu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788027153213 $2 NK ČR 546 $a Český text 648 -7
$a 21. století $7 ch460559 $2 czenas 650 07
$a marketing $y 21. století $7 ph115227 $2 czenas 650 07
$a technologický rozvoj $y 21. století $7 ph306815 $2 czenas 650 07
$a globální změny $y 21. století $7 ph120571 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 700 1-
$a Kartajaya, Hermawan, $d 1947- $7 utb2011633302 $4 aut 700 1-
$a Setiawan, Iwan $7 utb2011633335 $4 aut 700 1-
$a Knihová, Ladislava $7 mzk2011666477 $4 trl 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1