Počet záznamů: 1  

Planning lessons and courses

  1. SYS1354346
    LBL
      
    01578nam-a2200421---4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20250617072108.8
    007
      
    ta
    008
      
    090604s2001----xxka---e------001-0-eng-d
    020
      
    $a 978-0-521-63354-3 $q (brož.)
    040
      
    $a DLC $b cze $c DLC $d DLC $d ULG001 $d CBA001
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt
    080
      
    $a 37.091.3 $2 MRF
    080
      
    $a 81'24 $2 MRF
    080
      
    $a (072) $2 MRF
    100
    1-
    $a Woodward, Tessa $7 xx0048706 $4 aut
    245
    10
    $a Planning lessons and courses : $b designing sequences of work for the language classroom / $c Tessa Woodward ; consultant and editor Penny Ur
    260
      
    $a Cambridge : $b Cambridge University Press, $c 2001
    300
      
    $a xv, 249 s. : $b il. ; $c 23 cm
    490
    1-
    $a Cambridge handbooks for language teachers
    500
      
    $a 15th printing 2013
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a rejstřík
    520
    3-
    $a This book deals with the kinds of everyday questions working teachers face as they plan lessons and courses. Each chapter contains an analysis of the issue under discussion, as well as practical principles and sample activities. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9780521633543 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    650
    07
    $a studium a výuka $7 ph136700 $2 czenas
    650
    07
    $a jazyková výuka $7 ph162894 $2 czenas
    650
    07
    $a vyučovací metody $7 ph127294 $2 czenas
    655
    -7
    $a metodické příručky $7 fd132826 $2 czenas
    700
    1-
    $a Ur, Penny, $d 1943- $7 pna2004259254 $4 edt
    830
    -0
    $a Cambridge handbooks for language teachers
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.