Počet záznamů: 1
Planning lessons and courses
SYS 1354346 LBL 01578nam-a2200421---4500 003 CZ-CbJVK 005 20250617072108.8 007 ta 008 090604s2001----xxka---e------001-0-eng-d 020 $a 978-0-521-63354-3 $q (brož.) 040 $a DLC $b cze $c DLC $d DLC $d ULG001 $d CBA001 072 -7
$a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt 080 $a 37.091.3 $2 MRF 080 $a 81'24 $2 MRF 080 $a (072) $2 MRF 100 1-
$a Woodward, Tessa $7 xx0048706 $4 aut 245 10
$a Planning lessons and courses : $b designing sequences of work for the language classroom / $c Tessa Woodward ; consultant and editor Penny Ur 260 $a Cambridge : $b Cambridge University Press, $c 2001 300 $a xv, 249 s. : $b il. ; $c 23 cm 490 1-
$a Cambridge handbooks for language teachers 500 $a 15th printing 2013 504 $a Obsahuje bibliografii a rejstřík 520 3-
$a This book deals with the kinds of everyday questions working teachers face as they plan lessons and courses. Each chapter contains an analysis of the issue under discussion, as well as practical principles and sample activities. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9780521633543 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU 650 07
$a studium a výuka $7 ph136700 $2 czenas 650 07
$a jazyková výuka $7 ph162894 $2 czenas 650 07
$a vyučovací metody $7 ph127294 $2 czenas 655 -7
$a metodické příručky $7 fd132826 $2 czenas 700 1-
$a Ur, Penny, $d 1943- $7 pna2004259254 $4 edt 830 -0
$a Cambridge handbooks for language teachers 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1