Počet záznamů: 1  

Metody oceňování podniku

  1. SYS1346914
    LBL
      
    01495nam-a2200421-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20250318223129.7
    007
      
    ta
    008
      
    250107s2024----xr-a---f------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb003640991
    020
      
    $a 978-80-87865-94-1 $q (vázáno)
    035
      
    $a (OCoLC)1498301567
    040
      
    $a ABA001 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    043
      
    $a e-xr---
    072
    -7
    $a 657 $x Účetnictví $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 657.92 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8:082) $2 MRF
    100
    1-
    $a Mařík, Miloš, $d 1947- $7 jk01080449 $4 aut
    245
    10
    $a Metody oceňování podniku : $b proces ocenění, základní metody a postupy / $c Miloš Mařík a kolektiv
    250
      
    $a Páté upravené a rozšířené vydání
    264
    -1
    $a Jesenice : $b Ekopress, $c 2024
    300
      
    $a 551 stran : $b ilustrace ; $c 25 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Na obálce pod názvem: Grant Thornton
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Páté vydání knihy je znovu koncipováno jako první díl, na který volně navazuje druhý díl Mařík, M. a kol.: Metody oceňování podniku pro pokročilé hlubší pohled na vybrané problémy, určený pro ty čtenáře, kteří mají chuť a potřebu se hlouběji zamýšlet nad disciplínou zvanou oceňování podniku.Základní zaměření prvního dílu zůstalo stejné jako v předchozích vydáních, to je soustředit se na základy oceňování podniku. Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila a odborná literatura je již k dispozici, snaží se publikace nepodávat pouze základní přehled, ale jít do větší hloubky. Znalec pro oceňování podniku je především znalcem podnikání. Jeho úkolem není dosadit podniková čísla do nějakého vzorce, ale odpovědně posoudit perspektivy podniku. Proto je věnováno poměrně dost prostoru strategické analýze. Jejím účelem není rozmnožit stránky oceňovacího posudku, ale být jedním ze základních pilířů celého ocenění. Právě na strategické analýze stojí podstatná část finančního plánu, a tím i ocenění.Značná pozornost je věnována i vymezení základních veličin pro ocenění, kterými jsou investovaný kapitál, volné peněžní toky, čisté výnosy, a to i z hlediska účetního. V tomto vydání byla provedena řada aktualizací spojených se změnami v některých českých zákonech a s aktuálním zněním Mezinárodních oceňovacích standardů (IVS 2024). Dále byly provedeny některé dílčí úpravy textu, které by měly poskytnout další doplnění nebo zdůraznění vysvětlovaných témat. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087865941 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a Anglické resumé
    650
    07
    $a oceňování podniků $z Česko $7 ph137913 $2 czenas
    655
    -7
    $a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas
    710
    2-
    $a Grant Thornton Czech Republic (firma) $7 mzk20231201278 $4 oth
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.