Počet záznamů: 1  
Moderní trendy ve vzdělávání a jejich společenský dopad
 Sapík, Miroslav - Autor
 73 stran : ilustrace ; 21 cm
 ISBN 978-80-7556-142-8
 Studia
 inovace ve vzdělávání vzdělávání učitelů integrovaná výchova a vzdělávání finanční gramotnost učení
 kolektivní monografie- Signatura - C 424.580 - Umístění - Údaje o názvu - Moderní trendy ve vzdělávání a jejich společenský dopad / Miroslav Sapík a kol. - Záhlaví-jméno - Sapík, Miroslav (Autor) - Nakladatel - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., 2024 - Fyz.popis - 73 stran : ilustrace ; 21 cm - ISBN - 978-80-7556-142-8 - Číslo nár. bibl. - cnb003629015 - Edice/vedl.záhl. - Vysoká škola evropských a regionálních studií. Studia - Poznámky - 200 výtisků - Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících - Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík - Jazyková pozn. - Částečně slovenský text, české a anglické resumé - Předmět.hesla - inovace ve vzdělávání * vzdělávání učitelů * integrovaná výchova a vzdělávání * finanční gramotnost * učení - Forma, žánr - kolektivní monografie - Konspekt - 37 - Výchova a vzdělávání - MDT - 37.0:001.895 , 377.8/378 , 37.043.2 , 37.015.31:336 , 159.953.5 , (048.8:082) - Země vyd. - Česko - Jazyk dok. - čeština ; slovenština - Druh dok. - KNIHY Prostředí českého školství se nese ve znamení probíhajících proměn a v jistém smyslu i trendů, které jeho chod ovlivňují. Před několika lety byla velká událost zavádění rámcových programů na jednotlivé stupně škol. Byl to proces rovněž náročný a časově ohraničený, což se projevilo v samotném finále na jeho aplikaci a celoplošném zavedení. Dnes je nutnou a samozřejmou součástí portfolia školy a neznamená vytváření problémů a nejistoty, ale rámec požadované úrovně a výstupů ve vzdělávacím procesu. Čas od času se vyskytne problém v podobě výzvy, na kterou je potřeba reagovat a explicitně praktikovat. K těmto výzvám se věnuje i obsah jednotlivých kapitol publikace „Moderní trendy ve vzdělávání a jejich společenský dopad“. Obsahově je text multidisciplinárně koncipovaný a soustřeďuje se na konkrétní závěry současných trendů ve vzdělávacím procesu na úrovni základních a středních škol, jejich zkušenost s otázkami přípravy učitelů, vytvářením školního klimatu třídy, inovativními prvky ve vzdělávacím procesu a v neposlední řadě získávání gramotnosti v jednotlivých vzdělávacích oblastech. V důsledku současných transformací, kterými školství nejen v českém prostředí prochází, je zcela pochopitelné, že dochází k pomalým proměnám v systému řízení, ale i vlastní odborné edukaci. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1