Počet záznamů: 1  

Service design management

  1. SYS1325491
    LBL
      
    01943nam-a2200577-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20250318223039.9
    007
      
    ta
    008
      
    240917s2024----xr-a---e-f----001-0-cze--
    015
      
    $a cnb003632165
    020
      
    $a 978-80-271-5364-0 $q (brožováno) : $c Kč 399,00
    035
      
    $a (OCoLC)1498300143
    040
      
    $a OLA001 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
    -7
    $a 005 $x Management. Řízení $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 004.78 $2 MRF
    080
      
    $a 005:7.05 $2 MRF
    080
      
    $a 658.6 $2 MRF
    080
      
    $a 005.342 $2 MRF
    080
      
    $a 001.895 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Jílková, Petra $7 jo2014828837 $4 aut
    245
    10
    $a Service design management : $b jak navrhovat a inovovat digitální služby / $c Petra Jílková
    250
      
    $a První české vydání
    264
    -1
    $a Praha : $b Grada Publishing, $c 2024
    300
      
    $a 276 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a rejstřík
    520
    3-
    $a Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Autorka vás provede celým procesem návrhu a inovace digitálních služeb. Kniha nabízí strategie a principy managementu digitálních služeb, historii a současné přístupy k inovacím a detailní popis designového procesu inovace, podložené případovými studiemi a teoretickými modely. Propojuje principy designového myšlení, iterační vývoj a zákaznický přístup. Poznáte nástroje a techniky pro spolupráci projektového týmu na inovačním záměru firmy. Závěrem knihy jsou teoretické koncepty propojeny do designového procesu a navržen sled praktických workshopů pro designéry. Kniha je nezbytným průvodcem pro manažery digitálních služeb, marketingové specialisty a produktové manažery, v neposlední řadě i pro akademiky a studenty vysokých škol, kteří produktový management a design inovací studují. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788027153640 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    546
      
    $a Český text, anglické resumé
    650
    07
    $a online služby $7 ph135724 $2 czenas
    650
    07
    $a design management $7 ph966623 $2 czenas
    650
    07
    $a produktový management $7 ph803135 $2 czenas
    650
    07
    $a management inovací $7 ph137812 $2 czenas
    650
    07
    $a inovace $7 ph121118 $2 czenas
    653
    0-
    $a digitální služby
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.