Počet záznamů: 1  

...a co takto?

  1. SYS1295090
    LBL
      
    00000ncm-a22^^^^^3i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240527222540.0
    007
      
    q|
    008
      
    240305s--------xr---b-g------------cze-d
    024
    2-
    $a 9790706570563
    040
      
    $a CBA001 $b cze $e rda
    100
    1-
    $a Štefl, Vítězslav, $d 1960- $7 ola2003169605
    245
    10
    $a ...a co takto?
    336
      
    $a zápis hudby $b ntm $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Během své pedagogické praxe na hudebních školách jsem si osvojil jedno pravidlo žák musí hrát. Jsem přesvědčen, že víte, jak to myslím. Hrát, umět si zahrát, to je základ. Na tom se dá stavět. A další věc, která se mi vždy líbila, je hra vza druh souboru, ať už jakéhokoli složení. Koneckonců, přes 40 let hraní s kapelou po pódiích a studiích nelze ani v tomto segmentu akustické, klasické kytary nijak pominout. A žáci, žáci to přijímali vždy dychtivě. A tady je právě to proč... Proč jsem přistoupil k rozpisu a úpravě vybraných skladeb, které jsou součástí tohoto prvního dílu cyklu ...a co takto? Za prvé jsem vždy chtěl, aby se žáci co nejdříve dostali k těm krásným skladbám Vietorisova kodexu, Nicolause Lebendorfa a dalších. Díky rozpisům skladeb do tří kytar se tak doba, kdy mohl žák přistoupit k interpretaci těchto děl, výrazně zkrátila. Za druhé děti tak dříve viděly další výsledek svého snažení, navíc si procvičily souhru a dostaly se tak dříve k těmto krásným, podnětným skladbám. A skutečnost, že je to za třetí v dalších letech inspirovalo zahrát si tyto věci samy je jenom ten správný bonus Takže ať už to hrají tři žáci (třeba z různých ročníků), nebo učitel a dva žáci apod. to je jedno. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9790706570563 $2 Web obalkyknih.cz
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.