Počet záznamů: 1  

Na cestě ke kompetentnímu učiteli

  1. SYS1294580
    LBL
      
    02050nam-a2200565-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240416225058.2
    007
      
    ta
    008
      
    240130s2023----xr-----e-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb003562722
    020
      
    $a 978-80-261-1162-7 $q (brožováno) $z 978-80-261-1163-4
    035
      
    $a (OCoLC)1425861748
    040
      
    $a ABA001 $b cze $e rda
    072
    -7
    $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 373.2.011.3-051 $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.321 $2 MRF
    080
      
    $a 159.923.2 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    080
      
    $a (0.026.6) $2 MRF
    100
    1-
    $a Koželuhová, Eva $7 ola20211135540 $4 aut
    245
    10
    $a Na cestě ke kompetentnímu učiteli / $c Koželuhová Eva, Koželuh Ondřej, Podpera Milan
    250
      
    $a 1. vydání
    264
    -1
    $a Plzeň : $b Pedagogická fakulta Západočeské univerzity v Plzni, $c 2023
    300
      
    $a 7 stran, 28 nečíslovaných stran příloh ; $c 30 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Název z obálky
    520
    3-
    $a Práce učitele a učitelky mateřské školy je krásná, ale také nesmírně náročná. Dospělý na sebe bere velkou zodpovědnost a vstupuje do života dítěte s tím, že ho výrazně ovlivní. Specifika práce učitele v předškolním vzdělávání plynou jak z vývojových charakteristik předškolního období, tak z diverzity dětí a rodin, které do mateřských škol přicházejí. Mateřská škola je často prvním místem, kde dítě vystupuje mimo okruh rodiny a získává další zkušenosti. Vstupuje do nových sociálních rolí a musí překonávat mnohé těžkosti. Učitelé musí být připraveni na svou práci tak dobře, aby dokázali vnímat individuální potřeby každého dítěte, podpořili jej a vytvořili prostředí, ve kterém bude dítěti dobře a bude se moci rozvíjet jeho potenciál. To pro vzdělavatele budoucích učitelů není lehký úkol, a proto autoři hledali cesty, jak poskytnout studentům a jejich provázejícím učitelům oporu v jejich profesním rozvoji. Věří však, že nástroj může být užitečný i pro ředitele mateřských škol v rámci jejich péče o rozvoj učitelů či pro každého učitele, který chce dál profesně růst. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026111627 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a učitelé mateřských škol $7 ph214678 $2 czenas
    650
    07
    $a pedagogické dovednosti $7 ph157201 $2 czenas
    650
    07
    $a sebehodnocení $7 ph739854 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    655
    -7
    $a karty $7 fd961715 $2 czenas
    700
    1-
    $a Koželuh, Ondřej $7 jo20211117391 $4 aut
    700
    1-
    $a Podpera, Milan $7 xx0314186 $4 aut
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.