Počet záznamů: 1  

Performativní pedagogika

  1. SYS1293032
    LBL
      
    01918nam-a2200541-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240524221536.4
    007
      
    ta
    008
      
    240207s2023----xr-----f------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb003587840
    020
      
    $a 978-80-7331-660-0 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1429251498
    040
      
    $a OLA001 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 37.01:7.038.531 $2 MRF
    080
      
    $a 37.01 $2 MRF
    080
      
    $a 7.038.531 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Valenta, Josef, $d 1954- $7 jn19981002291 $4 aut
    245
    10
    $a Performativní pedagogika : $b třída je scéna, vyučování je spektákl, učitel je performer / $c Josef Valenta
    264
    -1
    $a V Praze : $b NAMU, $c 2023
    300
      
    $a 175 stran ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Vydala Akademie múzických umění v Praze v Nakladatelství AMU
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    520
    3-
    $a Kniha představuje v Česku málo známý obor performativní pedagogiky a přibližuje problematiku využití prizmatu divadla a performance ve výuce.Performativní pedagogika je směr uvažování, metodologie zkoumání a soubor podnětů pro edukační praxi. To vše je ukotveno především v prostoru průniků pedagogiky a tzv. performančních sociálních studií a okořeněno vlivnou dimenzí kritických sociálních teorií. Mezi její principy patří akcent na úlohu těla při učení; role emocí v učení; situované a kontextové učení; humor; samostatné dobírání se vědění při vyučování; kreativita; spolupráce a participace žáků na pojetí vyučování; „zživotnění“ vzdělávání; prolamování klišé, risk, napětí, improvizace a nutnost rozhodování při učení; hluboké osobní zaujetí a pravdivost učitele. Kritický rozměr pak spočívá ve snaze žáky aktivizovat a nasměrovat k proměně společnosti. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788073316600 $2 Národní knihovna České republiky
    546
      
    $a Anglické resumé
    650
    07
    $a pedagogika $7 ph115703 $2 czenas
    650
    07
    $a performance (umění) $7 ph124034 $2 czenas
    653
    -0
    $a performativní pedagogika
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    710
    2-
    $a Akademie múzických umění v Praze $7 kn20010709005 $4 pbl
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.