Počet záznamů: 1
Komunikace a interakce v plavecké výuce
Hubená, Kristýna, 1987- - Autor
Vydání první - 155 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-246-5621-2
plavání plavecký výcvik učitel a žák verbální komunikace nonverbální komunikace pedagogika sportu aplikovaný výzkum
monografieSignatura C 418.748 Umístění 797.1/.2 - Vodní sporty Údaje o názvu Zmizelá škola / Daniela Krolupperová ; ilustrovala Eva Sýkorová-Pekárková Záhlaví-jméno Krolupperová, Daniela, 1969- (Autor) Údaje o vydání 2. vydání v Albatrosu Nakladatel V Praze : Albatros, 2024 Fyz.popis 50 stran : barevné ilsutrace ; 27 cm ISBN 978-80-00-07270-8 Kč 249,00 Číslo nár. bibl. cnb003585994 Poznámky k uživatelskému určení Pro čtenáře od 6 let Dal.odpovědnost Sýkorová-Pekárková, Eva, 1958- (Ilustrátor)
Forma, žánr české příběhy * publikace pro děti Konspekt 821.162.3-3 - Česká próza 821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie) Title statement Komunikace a interakce v plavecké výuce / Kristýna Hubená Main entry-name Hubená, Kristýna, 1987- (Author) Edition statement Vydání první Publication Praha : Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum, 2023 Phys.des. 155 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-246-5621-2 National bibl. num. cnb003577089 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Language note České a anglické resumé Subj. Headings plavání * plavecký výcvik * učitel a žák * verbální komunikace * nonverbální komunikace * pedagogika sportu * aplikovaný výzkum Form, Genre monografie Conspect 797 - Vodní sporty. Letecké sporty UDC 797.2 , 797.2.015.134 , 37.064.2 , 316.772.2 , 796/799 , 001.126 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 797.1/.2 - Vodní sporty Document kind BOOKS Při procesu edukace je nezbytná komunikace i interakce. Obě tyto složky jsou nutné také při výuce plavání. Vzhledem ke specifičnosti prostředí, ve kterém se odehrává, je jim nezbytné věnovat zvýšenou pozornost v přípravě budoucích učitelů tělesné výchovy i instruktorů plavání. Ke zkvalitňování těchto didaktických kompetencí je nezbytná jejich adekvátní diagnostika. Tu lze získat pouze kombinací kvantitativních a kvalitativních výzkumných metod. Tzv. triangulace umožňuje získat data o činnosti učitele/instruktora plavání, i zpětnou informaci od samotných účastníků edukačního procesu – žáků/klientů. Spojením těchto dat je možné budovat a rozvíjet tyto dílčí didaktické kompetence budoucích i stávajících edukátorů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1