Počet záznamů: 1  

Předpoklady žáka pro řešení úloh z matematiky

  1. SYS1289372
    LBL
      
    01838nam-a2200505-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240228040109.7
    007
      
    ta
    008
      
    240102s2023----xr-a---e------000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb003578209
    020
      
    $a 978-80-246-5582-6 $q (brožováno) : $c Kč 390.00
    040
      
    $a KLG001 $b cze $e rda
    043
      
    $a e-xr---
    045
      
    $a y1y2
    072
    -7
    $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 001.891-028.46 $2 MRF
    080
      
    $a 51 $2 MRF
    080
      
    $a 371.321.7 $2 MRF
    080
      
    $a 373.3.011.3-052 $2 MRF
    080
      
    $a 51:165 $2 MRF
    080
      
    $a 028.1 $2 MRF
    080
      
    $a 37.013.77 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8:082) $2 MRF
    100
    1-
    $a Eisenmann, Petr, $d 1962- $7 mzk2003184974 $4 aut
    245
    10
    $a Předpoklady žáka pro řešení úloh z matematiky : $b diagnostika příčin neúspěchu a návrhy opatření k jejich odstranění / $c Petr Eisenmann a kolektiv
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a Praha : $b Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum, $c 2023
    300
      
    $a 342 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Publikace přináší ucelený popis rozsáhlého výzkumu uskutečněného na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem v letech 2019-2022 multioborovým týmem složeným z didaktiků matematiky, statistiků a psychologa. Monografie obsahuje celkem sedm kapitol, které po úvodu a vymezení teoretických východisek přináší přehled osmi ukazatelů popisujících předpoklady žáka k řešení úloh v matematice: matematická citlivost, matematická tvořivost, čtenářská gramotnost, počtářská dovednost, pracovní paměť, tendence k užití algoritmu, sebeposouzení a motivace k učení se matematice. Tyto ukazatele tvoří strukturu a v rámci monografie je popsán jak důvod jejich zařazení do vytvořené struktury, tak i jejich operacionalizace pro potřeby diagnostiky. Hlavním výstupem projektu je totiž certifikovaná diagnostická sada (je součástí monografie), která učiteli umožní stanovit možná rizika, jež žákovi mohou bránit v úspěšném řešení matematických úloh. Důsledky pro učitelskou praxi, zejména náměty pro práci se žáky za účelem snížení rizik, popisuje závěrečná kapitola monografie. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024655826 $2 Web obalkyknih.cz
    648
    -7
    $a 2011-2030 $7 ch1138626 $2 czenas
    650
    07
    $a empirický výzkum $z Česko $y 2011-2030 $7 ph486121 $2 czenas
    650
    07
    $a matematika $x úlohy $7 ph117231 $2 czenas
    650
    07
    $a učební úlohy $x řešení $7 ph126977 $2 czenas
    650
    07
    $a žáci $7 ph128055 $2 czenas
    650
    07
    $a matematické myšlení $7 ph122675 $2 czenas
    650
    07
    $a čtenářská gramotnost $7 ph136980 $2 czenas
    650
    07
    $a pedagogická diagnostika $7 ph115700 $2 czenas
    655
    -7
    $a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.