Počet záznamů: 1
Marketing
Kalka, Regine - Autor
Praha : Grada, 2003 - 110 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-247-0413-7
Poradce pro praxi
Mäßen, Andrea, - Autor
marketing strategický marketing
příručkyÚdaje o názvu Marketing : klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak / Regine Kalka, Andrea Mäßen Záhlaví-jméno Kalka, Regine (Autor) Vyd.údaje Praha : Grada, 2003 Fyz.popis 110 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-247-0413-7 Číslo nár. bibl. cnb001251022 Edice Poradce pro praxi Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky Přeloženo z němčiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Originál Marketing Dal.odpovědnost Mäßen, Andrea, 1968- (Autor)
Předmět.hesla marketing * strategický marketing Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 , 658.8.012.2 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak z edice Poradce pro praxi se dozvíte: - jak získávat informace o trhu; - jak poznat silné a slabé stránky vlastní firmy; - jak určit, jaké produkty a služby nabízet; - jak najít své zákazníky; - jak stanovit ceny, rabaty, platební a dodací podmínky; - jakou účinnou tržní strategii zvolit; - jak konkurovat nízkým cenám tržních rivalů; - jak podporovat prodej a komunikovat se zákazníky; - jak posilovat věrnost zákazníků; - jak snížit náklady na získávání zákazníků; - a další praktické rady nejen pro manažery, podnikatele a živnostníky. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1