Počet záznamů: 1
Specifika marketingu luxusních značek
Olšanová, Květa - Autor
První vydání - 163 stran : ilustrace ; 24 cm
ISBN 978-80-271-3921-7
Expert
marketingový management řízení značky luxusní zboží
monografie případové studieSignatura C 417.951 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Specifika marketingu luxusních značek / Květa Olšanová Záhlaví-jméno Olšanová, Květa (Autor) Údaje o vydání První vydání Nakladatel Praha : Grada Publishing, 2023 Fyz.popis 163 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-271-3921-7 Číslo nár. bibl. cnb003551036 Edice Expert (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Předmět.hesla marketingový management * řízení značky * luxusní zboží Forma, žánr monografie * případové studie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005 , 005:658.626 , 658.62-021.479 , (048.8) , (078.7) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1