Počet záznamů: 1
Od osnov ke standardům
SYS 1274362 LBL 01822nam-a2200529-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20231108024631.9 007 ta 008 130425s2012----xr-----f------001-0-cze-- 015 $a cnb002457646 020 $a 978-80-7290-601-7 $q (brož.) 035 $a (OCoLC)842346731 040 $a ABA001 $b cze 041 0-
$a cze $b eng 043 $a e-xr--- 045 $a x6y1 072 -7
$a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 080 $a 37.016 $2 MRF 080 $a 37.011.33:006 $2 MRF 080 $a 37.091.214 $2 MRF 080 $a 37.012 $2 MRF 080 $a (437.3) $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Dvořák, Dominik, $d 1964- $7 xx0031904 $4 aut 245 10
$a Od osnov ke standardům : $b proměny kurikulární teorie a praxe / $c Dominik Dvořák 246 30
$a Proměny kurikulární teorie a praxe 260 $a Praha : $b Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, $c 2012 300 $a 134 s. ; $c 21 cm 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Kontext cesty českého školství od podrobných osnov, přes první vlnu snah o vytvoření moderních vzdělávacích programů v 90. letech 20. stol. až k rámcovým a školním kurikulům a k současné potřebě formulovat evaluační stnadardy. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072906017 $2 NKP 546 $a Anglické resumé 648 -7
$a 20.-21. století $7 ch462155 $2 czenas 650 07
$a kurikulum $y 20.-21. století $7 ph115039 $2 czenas 650 07
$a kurikulum $x dějiny $7 ph115039 $2 czenas 650 07
$a vzdělávací standardy $7 ph273333 $2 czenas 650 07
$a vzdělávací programy $z Česko $7 ph127309 $2 czenas 650 07
$a pedagogický výzkum $7 ph124017 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1