Počet záznamů: 1  

Postupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči

  1. Info** Objednaný dokument **
    Údaje o názvuPostupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči / Barbora Bočková
    Záhlaví-jméno Bočková, Barbora (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelBrno : Masarykova univerzita, 2017
    Fyz.popis146 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-210-8137-6
    Číslo nár. bibl.cnb002981570
    Poznámky200 výtisků
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstříky
    Jazyková pozn.České a anglické resumé
    Předmět.hesla děti s vadami řeči * vývoj řeči * poruchy řeči * dysfázie * speciální vzdělávací potřeby * alternativní a augmentativní komunikace * logopedická prevence * základní školy - Česko * sociálněpedagogický výzkum - Česko
    Forma, žánr monografie
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT 316.344.6-056.264-053.2 , 159.946.3 , 616.89-008.434 , 616.89-008.434.3 , 37.04 , 316.772-028.82 , 376-056.264-021.67 , 373.3 , 37.013.42:001.891 , (437.3) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Postupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči
    Postupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči
    Publikace je zaměřena na problematiku specificky narušeného vývoje řeči (vývojové dysfázie) a možné postupy ve vzdělávání a rozvoji komunikační schopnosti žáků s touto formou narušené komunikační schopnosti. V rámci dílčího výzkumného šetření se oslovení speciální pedagogové, kteří působí na prvním stupni v základních školách logopedických v České republice, vyjadřovali k možnostem využití principů alternativní a augmentativní komunikace v edukaci a logopedické intervenci a také k obtížím ve vybraných oblastech, s nimiž se u svých žáků setkávají. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.