Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace a public relations
Druhé vydání - 118 stran : ilustrace, faksimile ; 21 cm
ISBN 978-80-246-5578-9
Halada, Jan, - Editor
marketingová komunikace public relations
výkladové slovníkySignatura C 414.503 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.) Údaje o vydání Druhé vydání Nakladatel Praha : Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2023 Fyz.popis 118 stran : ilustrace, faksimile ; 21 cm ISBN 978-80-246-5578-9 Číslo nár. bibl. cnb003522020 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Halada, Jan, 1942- (Editor)
Předmět.hesla marketingová komunikace * public relations Forma, žánr výkladové slovníky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 658.8:316.77 , 659.4 , (038.072) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Výkladový slovník seznamuje s odbornými termíny a koncepty marketingové komunikace a public relations. Zdroj anotace: NKPNačítání…
Počet záznamů: 1