Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum
SYS 1183785 LBL 00805cam-a2200253-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240914040651.1 007 ta 008 221129s2022----xr-a---e------001-0-cze-- 015 $a cnb003474277 020 $a 978-80-271-3535-6 $q (vázáno) : $c Kč 489,00 035 $a (OCoLC)1369540211 040 $a OLA001 $b cze $d CBA001 $e rda 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 19 $2 Konspekt 080 $a 303.7 $2 MRF 080 $a 311.1/.2 $2 MRF 080 $a 658.8:005.52 $2 MRF 080 $a 005.311 $2 MRF 080 $a (048.8:082) $2 MRF 100 1-
$a Tahal, Radek, $d 1970- $7 xx0170470 $4 aut 245 10
$a Marketingový výzkum : $b postupy, metody, trendy / $c Radek Tahal a kolektiv 250 $a 2. vydání 264 -1
$a Praha : $b Grada Publishing, $c 2022 300 $a 293 stran : $b ilustrace ; $c 25 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Expert 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Kapitoly přibližují nejnovější techniky a metody marketingového výzkumu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788027135356 $2 Městská knihovna v Praze 650 07
$a marketingový výzkum $7 ph115230 $2 czenas 650 07
$a sběr dat $7 ph257831 $2 czenas 650 07
$a analýza dat $7 ph301326 $2 czenas 650 07
$a statistické metody $7 ph135431 $2 czenas 655 -7
$a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas 830 -0
$a Expert (Grada) 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1