Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum
Tahal, Radek, 1970- - Autor
2. vydání - 293 stran : ilustrace ; 25 cm
ISBN 978-80-271-3535-6
Expert
marketingový výzkum sběr dat analýza dat statistické metody
kolektivní monografieSignatura C 410.975 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kolektiv Záhlaví-jméno Tahal, Radek, 1970- (Autor) Údaje o vydání 2. vydání Nakladatel Praha : Grada Publishing, 2022 Fyz.popis 293 stran : ilustrace ; 25 cm ISBN 978-80-271-3535-6 Kč 489,00 Číslo nár. bibl. cnb003474277 Edice Expert (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Předmět.hesla marketingový výzkum * sběr dat * analýza dat * statistické metody Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 303.7 , 311.1/.2 , 658.8:005.52 , 005.311 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Kapitoly přibližují nejnovější techniky a metody marketingového výzkumu. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeNačítání…
Počet záznamů: 1