Počet záznamů: 1
Umění zprostředkovaného učení
Málková, Gabriela, 1977- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Togga, 2008 - 121 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-87258-02-6
Feuerstein, Reuven, 1921-2014
poznávání rozvoj myšlení pedagogická psychologie instrumentální obohacování (metoda)
monografieÚdaje o názvu Umění zprostředkovaného učení : teoretická východiska a výzkum instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina / Gabriela Málková Záhlaví-jméno Málková, Gabriela, 1977- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Togga, 2008 Fyz.popis 121 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-87258-02-6 Číslo nár. bibl. cnb001964506 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla Feuerstein, Reuven, 1921-2014 * poznávání * rozvoj myšlení - metodologie * pedagogická psychologie * instrumentální obohacování (metoda) Forma, žánr monografie Konspekt 159.95 - Vyšší duševní procesy MDT 37.091.39:159.95 , 159.95 , 159.955 , 37.015.3 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Kniha představuje jednu z nejvlivnějších současných teorií vývoje intelektu, jejímž jádrem je odlišení kulturně specifických a ve všech kulturách přítomných mechanismů ovlivňujících rozvoj intelektu dítěte. Autorem této teorie je současný izraelský psycholog Reuven Feuerstein. Pozornost je dále věnována Feuersteinovu programu instrumentální obohacování, který se i v českém prostředí s úspěchem užívá pro systematickou výuku myšlení ale i jako součást didaktických plánů orientovaných na multikulturní vzdělávání. Autorka seznamuje s jeho obsahem (včetně obrazového materiálu), s doporučeními pro jeho efektivní užívání i se závěry hodnocení jeho efektivity ve školní v praxi. Kniha je vhodná pro studenty psychologie, speciální pedagogiky, učitelství a příbuzných oborů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1