Počet záznamů: 1
Volby v kapse
SYS 1171586 LBL 01268nam-a2200373-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240528222854.0 007 ta 008 221011s2022----xr-ach-e------000-0-cze-d 015 $a cnb003534201 020 $a 978-80-7252-958-2 $q (brožováno) 040 $a KLG001 $b cze $e rda 043 $a e-xr--- 072 -7
$a 324 $x Volby, volební kampaně, referenda $2 Konspekt $9 15 080 $a 324:352 $2 MRF 080 $a 32.019.5:659.1 $2 MRF 080 $a 324:342.849.2 $2 MRF 080 $a (437.3) $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Poláček, Jaroslav, $d 1976- $7 xx0009075 $4 aut 245 10
$a Volby v kapse : $b manuál pro (nejen) komunální volební kampaň / $c Jaroslav Poláček 250 $a Vydání první 264 -1
$a Praha : $b Práh, $c 2022 300 $a 78 stran : $b barevné ilustrace, portréty, faksimile ; $c 20 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 520 3-
$a Současné nastavení termínů voleb v České republice už nedělí roky na nevolební a volební, ale spíše na ty supervolební a volební. Přestože volíme každý rok a mnohdy i vícekrát, dosud neexistoval žádný srozumitelný průvodce pro člověka, který by chtěl kandidovat (nejen) v komunálních volbách. Kniha Volby v kapse se to pokouší napravit. Nabízí bezpočet praktických příkladů: Jak správně načasovat kampaň Jak připravit strategii a taktiku Jaké jsou komunikační a reklamní kanály Funkční rady k sestavení rozpočtu včetně fundraisingu Jak vhodně sestavit volební tým Jaká je aktuální legislativa, která v posledních letech kampaně výrazně ovlivňuje Zároveň ale vychází z odborných teoretických publikací uznávaných českých a zahraničních politologů. Autor Jaroslav Poláček se politickým marketingem zabývá od roku 2001, kdy se stal členem celostátního volebního štábu Čtyřkoalice. V roce 2009 vedl svou první úspěšnou celostátní kampaň KDU-ČSL do Evropského parlamentu a o rok později se jako volební manažer TOP 09 podílel na vstupu této strany do Sněmovny. Ve své praxi vedl kampaně nejen celostátní, ale i obecní nebo senátní, a právě z těchto zkušeností čerpá materiál pro svou knihu. Jeho rozhled není omezen jen na Českou republiku: jako člen mezinárodního týmu se účastnil seminářů a vyhodnocení voleb v řadě evropských zemí. V roce 2018 založil agenturu PRodukujeme, která se specializuje na politický marketing. Věnuje se projektovému řízení na Akademii múzických umění, kde také přednáší na Katedře produkce DAMU. Doplněno o praktické grafy, fotky, infografiku. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072529582 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a obecní volby $z Česko $7 ph123580 $2 czenas 650 07
$a politický marketing $z Česko $7 ph337764 $2 czenas 650 07
$a volební kampaň $z Česko $7 ph136612 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1