Počet záznamů: 1  

Volby v kapse

  1. SYS1171586
    LBL
      
    01268nam-a2200373-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240528222854.0
    007
      
    ta
    008
      
    221011s2022----xr-ach-e------000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb003534201
    020
      
    $a 978-80-7252-958-2 $q (brožováno)
    040
      
    $a KLG001 $b cze $e rda
    043
      
    $a e-xr---
    072
    -7
    $a 324 $x Volby, volební kampaně, referenda $2 Konspekt $9 15
    080
      
    $a 324:352 $2 MRF
    080
      
    $a 32.019.5:659.1 $2 MRF
    080
      
    $a 324:342.849.2 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Poláček, Jaroslav, $d 1976- $7 xx0009075 $4 aut
    245
    10
    $a Volby v kapse : $b manuál pro (nejen) komunální volební kampaň / $c Jaroslav Poláček
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a Praha : $b Práh, $c 2022
    300
      
    $a 78 stran : $b barevné ilustrace, portréty, faksimile ; $c 20 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Současné nastavení termínů voleb v České republice už nedělí roky na nevolební a volební, ale spíše na ty supervolební a volební. Přestože volíme každý rok a mnohdy i vícekrát, dosud neexistoval žádný srozumitelný průvodce pro člověka, který by chtěl kandidovat (nejen) v komunálních volbách. Kniha Volby v kapse se to pokouší napravit. Nabízí bezpočet praktických příkladů: Jak správně načasovat kampaň Jak připravit strategii a taktiku Jaké jsou komunikační a reklamní kanály Funkční rady k sestavení rozpočtu včetně fundraisingu Jak vhodně sestavit volební tým Jaká je aktuální legislativa, která v posledních letech kampaně výrazně ovlivňuje Zároveň ale vychází z odborných teoretických publikací uznávaných českých a zahraničních politologů. Autor Jaroslav Poláček se politickým marketingem zabývá od roku 2001, kdy se stal členem celostátního volebního štábu Čtyřkoalice. V roce 2009 vedl svou první úspěšnou celostátní kampaň KDU-ČSL do Evropského parlamentu a o rok později se jako volební manažer TOP 09 podílel na vstupu této strany do Sněmovny. Ve své praxi vedl kampaně nejen celostátní, ale i obecní nebo senátní, a právě z těchto zkušeností čerpá materiál pro svou knihu. Jeho rozhled není omezen jen na Českou republiku: jako člen mezinárodního týmu se účastnil seminářů a vyhodnocení voleb v řadě evropských zemí. V roce 2018 založil agenturu PRodukujeme, která se specializuje na politický marketing. Věnuje se projektovému řízení na Akademii múzických umění, kde také přednáší na Katedře produkce DAMU. Doplněno o praktické grafy, fotky, infografiku. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072529582 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a obecní volby $z Česko $7 ph123580 $2 czenas
    650
    07
    $a politický marketing $z Česko $7 ph337764 $2 czenas
    650
    07
    $a volební kampaň $z Česko $7 ph136612 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.