Počet záznamů: 1  

Sociální fotografie

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Jurgenson, Nathan, 1982- - Autor
    První české vydání - 138 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-246-4908-5
    Studia nových médií
      Charvát, Martin, - Překladatel - Autor doslovu, tiráže atd.
     fotografování  osobní prezentace  sociální média  digitální technologie  informační a komunikační technologie
    selfie
     monografie
    SignaturaC 409.467
    Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace
    Sociální fotografie
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 409.467   

    Uniform title Social photo. Česky
    Title statementSociální fotografie : o fotografii a sociálních médiích / Nathan Jurgenson ; z anglického originálu Social photo. On photography and social media ... přeložil a doslovem opatřil Martin Charvát
    Portion of titleO fotografii a sociálních médiích
    Main entry-name Jurgenson, Nathan, 1982- (Author)
    Edition statementPrvní české vydání
    PublicationPraha : Nakladatelství Karolinum, 2022
    Phys.des.138 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-246-4908-5
    National bibl. num.cnb003446272
    Edition Studia nových médií
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    Another responsib. Charvát, Martin, 1989- (Translator) (Author of afterword, colophon, etc.)
    Subj. Headingsselfie
    Subj. Headings fotografování - sociální aspekty * osobní prezentace * sociální média * digitální technologie * informační a komunikační technologie - sociální aspekty
    Form, Genre monografie
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    77 - Fotografie. Fotografické postupy
    UDC 004+621.39 , 304 , 77 , 316.625 , 316.774:004.738
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.77 - Interpersonální komunikace
    Document kindBOOKS
    Sociální fotografie
    Fotografie, které neustále pořizujeme a sdílíme, utvářejí naše sociální vazby, reflektují a proměňují společenské hierarchie i to, kým jsme, jak sami sebe vnímáme, po čem toužíme a na co chceme vzpomínat. Nathan Jurgenson se přes analýzu fenoménu selfie nebo oblibu vintage filtrů a fungování sociálních médií jako novodobých archivů dostává k tomu, co lze nazvat nevědomými habity uživatelů kyberprostoru: ty uspokojují potřebu sledované, ale především kontrolované sebeprezentace, byť stále mají formát touhy po zachycení toho nejkrásnějšího okamžiku. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.