Počet záznamů: 1
Jak prodávat z očí do očí
Toman, Ivo, 1966 únor 23.- - Autor
I. vydání - 221 stran : ilustrace
ISBN 978-80-87717-41-7
prodej psychologie prodeje obchodní úspěch
příručkyUmístění Údaje o názvu Jak prodávat z očí do očí / Ivo Toman Záhlaví-jméno Toman, Ivo, 1966 únor 23.- (Autor) Údaje o vydání I. vydání Nakladatel Praha : TAXUS International s.r.o., [2022] Copyright ©2022 Fyz.popis 221 stran : ilustrace ISBN 978-80-87717-41-7 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy Předmět.hesla prodej * psychologie prodeje * obchodní úspěch Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 339.187 , 658.8 , 658.8:005.32 , 339:17.024.4 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY 32 let Ivo Toman prodává různé produkty a 28 let o tom navíc i školí. Za tu dobu se toho změnilo hodně. Přišly mobily, internet, čárové a QR kódy, e-maily a sociální sítě místo dopisů. Žijeme zdravěji, déle, přitom se vše stále zrychluje. Jenže psychologie prodeje a řešení námitek se nezměnily. To je nadčasové. O tom nadčasovém je tato kniha. Každý, kdo s prodáváním začíná, dělá spoustu chyb. Cestou pokusů a omylů ztratí spoustu času a mnozí to vzdají po několika neúspěších, protože neví, jak dál. Hlavně začátečníkům chybí praktický návod, jak prodávat. Máme sice knihy o teorii psychologie prodeje, o marketingu i příběhy úspěšných. Ale stále tu něco chybělo. Chyběl praktický návod, jak mají začínající prodejci postupovat, něco jako kuchařka osobního prodeje, podle níž by mohli začít „vařit“ své úspěšné prodejní schůzky. Něco, co jim usnadní cestu bez nudné teorie. Proto Ivo Toman v této knize sepsal vše důležité, co ví o osobním prodeji z očí do očí a řešení námitek. Vše, co mu pomáhalo, ale i co nepomáhalo v tisících obchodních jednáních za více než tři desítky let. V této kuchařce prodeje nenajdete moc teorie, vědecké rozbory ani složité propočty. Zato zde najdete praktické návody, jak nedělat zbytečné chyby. V dobré kuchařce také jdete k cíli postupně, bod po bodu. Není v ní napsáno: „Nasypte to tam úplně všechno najednou a vařte to, jak dlouho chcete.“ Stejně tak ani vy nemůžete zákazníkovi „nasypat do hlavy“ vše, co víte o vašem úžasném produktu, protože pak v jeho hlavě nebude váš úžasný produkt, ale chaos. Vývoj všeho jde od primitivního přes složité k jednoduchému. Stejně to je s poznáním. Zpočátku máte o prodeji primitivní znalosti. Časem se zahltíte tolika informacemi, že na to půjdete složitě. Budete hovořit o všem možném, a to hlavní vám bude unikat – že se zákazníkem sedíte kvůli uzavření obchodu. Tato kuchařka prodeje“ vám to pomůže zjednodušit. Díky tomu vyděláte prodejem mnohem více peněz. Začtěte se do příběhů mezi prodejci a kupujícími a pochopte úspěšné prodejní techniky, fígly a triky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1