Počet záznamů: 1  

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole

  1. SYS1153645
    LBL
      
    01974nam-a2200541-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230128002637.3
    007
      
    ta
    008
      
    210119s2021----xr-a---b-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb003303106
    020
      
    $a 978-80-88290-76-6 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1274110133
    040
      
    $a BOA001 $b cze $d OLA001 $e rda
    072
    -7
    $a 811.162.3 $x Čeština $2 Konspekt $9 11
    072
    -7
    $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 811.162.3'243 $2 MRF
    080
      
    $a 81'373 $2 MRF
    080
      
    $a 316.77:81'42 $2 MRF
    080
      
    $a 376.04 $2 MRF
    080
      
    $a 37.043.2 $2 MRF
    080
      
    $a (076.1) $2 MRF
    080
      
    $a (072) $2 MRF
    100
    1-
    $a Kendíková, Jitka $7 ola2011627733 $4 aut
    245
    10
    $a Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole : $b pracovní listy s metodickými pokyny pro začleňování žáků s OMJ / $c Jitka Kendíková ; ilustrace: Viktor Svoboda
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a V Praze : $b Pasparta, $c 2021
    300
      
    $a 79 stran : $b ilustrace ; $c 30 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Soubor 30 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem. Žáci se při práci s listy naučí lépe orientovat ve školním prostředí a pochopí organizaci i způsob výuky v české škole. Zároveň si také osvojí základní slovní zásobu potřebnou k fungování v českém jazykovém prostředí (jako např. pozdravy, představování, pojmenování členů rodiny, svátků, oblečení, ročních období, předmětů ve škole, zájmových aktivit, zaměstnanců školy atd.) Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Děti si potrénují paměť, ale i pozornost a soustředění. Proto je lze využívat i při práci s jinými žáky, např. těmi s různými speciálními vzdělávacími potřebami. Základ pracovních listů tvoří zajímavě zpracované, černobílé ilustrace, ke kterým je připraveno pět jednoduchých úkolů pro žáky. Všechna zadání je možné doplňovat a rozpracovávat dle potřeby a individuálních možností žáka. S pracovními listy mohou žáci s OMJ pracovat se svými učiteli, asistenty, družináři, případně s rodiči či staršími sourozenci. Proto jsou listy doplněny stručnými metodickými pokyny a procvičovanou slovní zásobou. V závěru publikace je umístěn abecedně řazený slovník použité slovní zásoby. Na prázdnou linku za každým slovem si mohou žáci zapisovat význam slova v mateřském jazyce. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788088290766 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    650
    07
    $a čeština jako cizí jazyk $7 ph940782 $2 czenas
    650
    07
    $a slovní zásoba $7 ph166083 $2 czenas
    650
    07
    $a komunikační dovednosti $7 ph180925 $2 czenas
    650
    07
    $a speciální vzdělávací potřeby $7 ph754025 $2 czenas
    650
    07
    $a integrovaná výchova a vzdělávání $7 ph121132 $2 czenas
    653
    0-
    $a žáci s odlišným mateřským jazykem
    655
    -7
    $a pracovní sešity $7 fd133116 $2 czenas
    655
    -7
    $a metodické příručky $7 fd132826 $2 czenas
    700
    1-
    $a Svoboda, Viktor, $d 1989- $7 kv2016935998 $4 ill
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.