Počet záznamů: 1
Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole
SYS 1153645 LBL 01974nam-a2200541-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230128002637.3 007 ta 008 210119s2021----xr-a---b-f----000-0-cze-- 015 $a cnb003303106 020 $a 978-80-88290-76-6 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)1274110133 040 $a BOA001 $b cze $d OLA001 $e rda 072 -7
$a 811.162.3 $x Čeština $2 Konspekt $9 11 072 -7
$a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22 080 $a 811.162.3'243 $2 MRF 080 $a 81'373 $2 MRF 080 $a 316.77:81'42 $2 MRF 080 $a 376.04 $2 MRF 080 $a 37.043.2 $2 MRF 080 $a (076.1) $2 MRF 080 $a (072) $2 MRF 100 1-
$a Kendíková, Jitka $7 ola2011627733 $4 aut 245 10
$a Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole : $b pracovní listy s metodickými pokyny pro začleňování žáků s OMJ / $c Jitka Kendíková ; ilustrace: Viktor Svoboda 250 $a Vydání první 264 -1
$a V Praze : $b Pasparta, $c 2021 300 $a 79 stran : $b ilustrace ; $c 30 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 520 3-
$a Soubor 30 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem. Žáci se při práci s listy naučí lépe orientovat ve školním prostředí a pochopí organizaci i způsob výuky v české škole. Zároveň si také osvojí základní slovní zásobu potřebnou k fungování v českém jazykovém prostředí (jako např. pozdravy, představování, pojmenování členů rodiny, svátků, oblečení, ročních období, předmětů ve škole, zájmových aktivit, zaměstnanců školy atd.) Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Děti si potrénují paměť, ale i pozornost a soustředění. Proto je lze využívat i při práci s jinými žáky, např. těmi s různými speciálními vzdělávacími potřebami. Základ pracovních listů tvoří zajímavě zpracované, černobílé ilustrace, ke kterým je připraveno pět jednoduchých úkolů pro žáky. Všechna zadání je možné doplňovat a rozpracovávat dle potřeby a individuálních možností žáka. S pracovními listy mohou žáci s OMJ pracovat se svými učiteli, asistenty, družináři, případně s rodiči či staršími sourozenci. Proto jsou listy doplněny stručnými metodickými pokyny a procvičovanou slovní zásobou. V závěru publikace je umístěn abecedně řazený slovník použité slovní zásoby. Na prázdnou linku za každým slovem si mohou žáci zapisovat význam slova v mateřském jazyce. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788088290766 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU 650 07
$a čeština jako cizí jazyk $7 ph940782 $2 czenas 650 07
$a slovní zásoba $7 ph166083 $2 czenas 650 07
$a komunikační dovednosti $7 ph180925 $2 czenas 650 07
$a speciální vzdělávací potřeby $7 ph754025 $2 czenas 650 07
$a integrovaná výchova a vzdělávání $7 ph121132 $2 czenas 653 0-
$a žáci s odlišným mateřským jazykem 655 -7
$a pracovní sešity $7 fd133116 $2 czenas 655 -7
$a metodické příručky $7 fd132826 $2 czenas 700 1-
$a Svoboda, Viktor, $d 1989- $7 kv2016935998 $4 ill 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1