Počet záznamů: 1  

Strategie firemní komunikace

  1. SYS1152441
    LBL
      
    01815nam-a2200493-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20220623001701.6
    007
      
    ta
    008
      
    080409s2008----xr-af--e-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb001799606
    020
      
    $a 978-80-7261-178-2 $q (brož.) : $c Kč 420,00
    035
      
    $a (OCoLC)236563387
    040
      
    $a OLA001 $b cze $d ABA001
    072
    -7
    $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 005.336 $2 MRF
    080
      
    $a 659.4 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8:316.77 $2 MRF
    080
      
    $a 005.57 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    080
      
    $a (078.7) $2 MRF
    100
    1-
    $a Stejskalová, Dita $7 jn20001103596 $4 aut
    245
    10
    $a Strategie firemní komunikace / $c Dita Stejskalová, Iveta Horáková, Hana Škapová
    250
      
    $a 2., rozš. vyd.
    260
      
    $a Praha : $b Management Press, $c 2008
    300
      
    $a 254 s., [4] s. barev. obr. příl. : $b il. ; $c 24 cm
    500
      
    $a Terminologický slovník
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Strategie firemní komunikace - Iveta Horáková - Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072611782 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a identita organizace $7 ph180949 $2 czenas
    650
    07
    $a public relations $7 ph115957 $2 czenas
    650
    07
    $a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas
    650
    07
    $a manažerská komunikace $7 ph198716 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    655
    -7
    $a případové studie $7 fd133208 $2 czenas
    700
    1-
    $a Horáková, Iveta $7 jn20001103595 $4 aut
    700
    1-
    $a Škapová, Hana $7 jn20001103597 $4 aut
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.