Počet záznamů: 1
Umění přesvědčivé komunikace
Borg, James - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2007 - 177 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-247-1971-9
Manažer. Komunikace
interpersonální komunikace komunikační dovednosti persuaze úspěch profesní úspěch
příručkyÚdaje o názvu Umění přesvědčivé komunikace : jak ovlivňovat názory, postoje a činy druhých / James Borg ; [přeložila Magda Pěnčiková] Část názvu Jak ovlivňovat názory, postoje a činy druhých Záhlaví-jméno Borg, James (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2007 Fyz.popis 177 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-1971-9 Číslo nár. bibl. cnb001750756 Edice Manažer. Komunikace Poznámky Přeloženo z angličtiny Originál Persuasion - the art of influencing people Předmět.hesla interpersonální komunikace * komunikační dovednosti * persuaze * úspěch * profesní úspěch Forma, žánr příručky Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace MDT 316.772.4 , 316.77:81'42 , 316.776.33 , 17.024.4 , 331.101.3 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY V této velmi praktické a čtivé knížce najdete pravidla, rady a příklady, jak krok za krokem výrazně zlepšit své přesvědčovací schopnosti, jak v každé situaci najít správná slova, jak rozumět řeči těla ostatních a působit svou neverbální komunikací, jak přesvědčivě jednat po telefonu a úspěšně vyjednávat, jak zacházet s různými typy lidí či co dělat, když se přesvědčování nedaří. Na řadě konkrétních příkladů si ověříte, že předkládané rady a tipy budou v praxi skutečně pracovat ve váš prospěch a pomohou vám dosáhnout vašich cílů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1