Počet záznamů: 1
Marketing - základy a postupy
Vyd. 1. - Praha : Computer Press, 2001 - 162 s. : il. ; 23 cm
ISBN 80-7226-558-X
Praxe manažera
Foret, Miroslav, - Autor
marketing
příručky učebniceÚdaje o názvu Marketing - základy a postupy : modelové situace, příklady, cvičení / Miroslav Foret ... [et al.] Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Computer Press, 2001 Fyz.popis 162 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-7226-558-X Kč 197,00 Číslo nár. bibl. cnb001063959 Edice Praxe manažera Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Dal.odpovědnost Foret, Miroslav, 1946- (Autor)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr příručky * učebnice Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 , (075) , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1