Počet záznamů: 1
SYS 1117742 LBL 02279cam-a22005897i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240529221608.5 007 ta 008 211202s2022----xr-a---f------000-0-cze-- 015 $a cnb003392871 020 $a 978-80-262-1858-6 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)1315528911 040 $a OLA001 $b cze $e rda 041 0-
$a cze $b cze $b eng 072 -7
$a 028 $x Čtení. Četba $2 Konspekt $9 12 080 $a 028.1 $2 MRF 080 $a 028.6 $2 MRF 080 $a 028.1-021.67 $2 MRF 080 $a 373.2 $2 MRF 080 $a (437.3) $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 080 $a (078.7) $2 MRF 100 1-
$a Koželuhová, Eva $7 ola20211135540 $4 aut 245 10
$a Čtenářské strategie u předškolních dětí a nečtenářů / $c Eva Koželuhová 250 $a Vydání první 264 -1
$a Praha : $b Portál, $c 2022 300 $a 157 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 520 3-
$a Kniha představuje možnosti využívání čtenářských strategií při předčítání dětem předškolního věku a nečtenářům na počátku školní docházky. Cílem metody využívání čtenářských strategií je rozvíjet u dětí porozumění textu, tedy i porozumění implicitního významu, a připravit děti pro budoucí samostatné čtení s porozuměním. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026218586 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU 650 07
$a čtenářství $7 ph222812 $2 czenas 650 07
$a výchova ke čtenářství $7 ph255078 $2 czenas 650 07
$a porozumění textu $7 ph1126914 $2 czenas 650 07
$a čtenářská pregramotnost $7 ph1004400 $2 czenas 650 07
$a čtenářská gramotnost $7 ph136980 $2 czenas 650 07
$a předškolní výchova $7 ph124887 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 655 -7
$a případové studie $7 fd133208 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1