Počet záznamů: 1
Knihy a čtení
Bačuvčík, Radim, 1975- - Autor
1. vydání - 248 stran ; 21 cm
ISBN 978-80-87500-66-8
2014 2011-2020
knihy četba čtenářství čtenářský vkus spotřebitelské chování marketingový výzkum kvalitativní výzkum kvantitativní výzkum
monografieUmístění Údaje o názvu Knihy a čtení : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014 / Radim Bačuvčík Záhlaví-jméno Bačuvčík, Radim, 1975- (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015 Fyz.popis 248 stran ; 21 cm ISBN 978-80-87500-66-8 Číslo nár. bibl. cnb002736479 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Jazyková pozn. České a anglické resumé Předmět.hesla 2014 * 2011-2020 * knihy - Česko - 2011-2020 * četba - Česko - 2011-2020 * čtenářství - Česko - 2011-2020 * čtenářský vkus - Česko - 2011-2020 * spotřebitelské chování - Česko - 2011-2020 * marketingový výzkum - Česko - 2011-2020 * kvalitativní výzkum - Česko - 2011-2020 * kvantitativní výzkum - Česko - 2011-2020 Forma, žánr monografie Konspekt 316.7 - Sociologie kultury. Kulturní život MDT 08/09 , 379.823 , 028.1 , 028.01 , 366.1 , 658.8:005.52 , 303.022 , 303.023 , (437.3) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Datavýzkumné povahy odpovídají na otázku kdy, kde, proč a jak moc lidé čtou, jaké literární žánry preferují, a jaké asociace vůči nim mají. Kvalitativní výzkum zkoumá význam čtení pro lidi jeho místo v lidském životě. Kvantitativní výzkum ukazuje rozdíly v preferencích a chování jednotlivých částí veřejnosti (muži a ženy, jednotlivé věkové skupiny, zástupci různých povolání atd.), stejně jako to, co jejich vztah k literatuře a čtení ovlivnilo (rodina, výchova, společnost, referenční skupiny). Monografie představuje třetí část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturní produkce. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, pokračování se bude týkat hudby (vážné a populární). Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1