Počet záznamů: 1  

Kulturní zboží jako dar

  1. SYS1099202
    LBL
      
    02186nam-a2200649-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230313113900.3
    007
      
    ta
    008
      
    190122s2018----xr-a---f------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb003071955
    020
      
    $a 978-80-87500-98-9 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1111952046
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d OLA001 $e rda
    041
    0-
    $a cze $b cze $b eng
    043
      
    $a e-xr---
    072
    -7
    $a 366 $x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele $2 Konspekt $9 18
    080
      
    $a 08/09 $2 MRF
    080
      
    $a 78 $2 MRF
    080
      
    $a 791.2 $2 MRF
    080
      
    $a 395.83 $2 MRF
    080
      
    $a 366.1 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Bačuvčík, Radim, $d 1975- $7 mzk2005306721 $4 aut
    245
    10
    $a Kulturní zboží jako dar : $b nákupní chování na trzích kulturních produktů 2018 / $c Radim Bačuvčík
    246
    30
    $a Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2018
    250
      
    $a 1. vydání
    264
    -1
    $a Zlín : $b Radim Bačuvčík - VeRBuM, $c 2018
    300
      
    $a 144 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity tištěných knih a nosičů s hudbou a filmy, pokud jsou použity jako dary. Kvantitativní výzkum se zabýval nákupním chováním na trzích s tištěnými a elektronickými knihami, filmy na nosičích, nosiči s vážnou a populární hudbou a hudbou v elektronickém formátu. Monografie představuje šestou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení, hudby a víry, církevního a náboženského života. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087500989 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a České a anglické resumé
    650
    07
    $a knihy $7 ph114930 $2 czenas
    650
    07
    $a hudba $7 ph114719 $2 czenas
    650
    07
    $a filmy $7 ph120215 $2 czenas
    650
    07
    $a dary $7 ph135358 $2 czenas
    650
    07
    $a spotřebitelské chování $z Česko $7 ph125966 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.