Počet záznamů: 1
Sociální marketingové kampaně v Česku II
SYS 1098781 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240222121757.7 007 ta 008 190807s2016----xr-----c------000-f-cze-- 020 $q (brož.) $a 9788087500774 020 $q (e-kniha) $a 9788087500774 040 $a CBA001 $b cze $e rda 041 $b cs 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 19 $2 Konspekt 080 $a 614.4 $2 MRF 080 $a 331.452 $2 MRF 080 $a 614.8.084 $2 MRF 080 $a 616-084 $2 MRF 080 $a 658.8:364 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Bačuvčík, Radim, $d 1975- $7 mzk2005306721 $4 aut 245 $a Sociální marketingové kampaně v Česku II. $b Bezpečnost a prevence zranění 264 -1
$a Praha (Česko) : $b Verbum, $c 2016 300 $a 266 520 3-
$a Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimku, kterou představují kampaně v oblasti bezpečnosti silničního provozu, lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je druhým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, další díly budou věnovány problematice lidských práv, ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087500774 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a sociální marketing $7 ph249631 $2 czenas 650 07
$a zdravotní prevence $7 ph127581 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 700 1-
$a Harantová, Lenka $7 mzk2009535264 $4 aut 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1