Počet záznamů: 1  

Sociální marketingové kampaně v Česku II

  1. SYS1098781
    LBL
      
    00000nam-a22-----3i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240222121757.7
    007
      
    ta
    008
      
    190807s2016----xr-----c------000-f-cze--
    020
      
    $q (brož.) $a 9788087500774
    020
      
    $q (e-kniha) $a 9788087500774
    040
      
    $a CBA001 $b cze $e rda
    041
      
    $b cs
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $9 19 $2 Konspekt
    080
      
    $a 614.4 $2 MRF
    080
      
    $a 331.452 $2 MRF
    080
      
    $a 614.8.084 $2 MRF
    080
      
    $a 616-084 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8:364 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Bačuvčík, Radim, $d 1975- $7 mzk2005306721 $4 aut
    245
      
    $a Sociální marketingové kampaně v Česku II. $b Bezpečnost a prevence zranění
    264
    -1
    $a Praha (Česko) : $b Verbum, $c 2016
    300
      
    $a 266
    520
    3-
    $a Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimku, kterou představují kampaně v oblasti bezpečnosti silničního provozu, lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je druhým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, další díly budou věnovány problematice lidských práv, ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087500774 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a sociální marketing $7 ph249631 $2 czenas
    650
    07
    $a zdravotní prevence $7 ph127581 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    700
    1-
    $a Harantová, Lenka $7 mzk2009535264 $4 aut
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.