Počet záznamů: 1  

Globální a lokální v marketingové komunikaci

  1. SYS1098691
    LBL
      
    00000nam-a22-----3i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240522221543.0
    020
      
    $q (brož.) $a 9788087500361
    020
      
    $q (e-kniha) $a 9788087500361
    041
      
    $b cs
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $9 4
    080
      
    $a 658.8:316.77 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Bačuvčík, Radim, $d 1975- $7 mzk2005306721 $4 aut
    245
      
    $a Globální a lokální v marketingové komunikaci $n 0
    264
    -1
    $b VeRBuM $c 2013
    264
    -3
    $b VeRBuM
    300
      
    $a 136
    520
    3-
    $a Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087500361 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.