Počet záznamů: 1
Globální a lokální v marketingové komunikaci
SYS 1098691 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240522221543.0 020 $q (brož.) $a 9788087500361 020 $q (e-kniha) $a 9788087500361 041 $b cs 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 4 080 $a 658.8:316.77 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Bačuvčík, Radim, $d 1975- $7 mzk2005306721 $4 aut 245 $a Globální a lokální v marketingové komunikaci $n 0 264 -1
$b VeRBuM $c 2013 264 -3
$b VeRBuM 300 $a 136 520 3-
$a Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087500361 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1