Počet záznamů: 1  

Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví

  1. SYS1098681
    LBL
      
    02051nam-a2200589-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230313091819.0
    007
      
    ta
    008
      
    121207s2012----xr-a---f------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002431606
    020
      
    $a 978-80-87500-29-3 $q (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)829661654
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d OLA001
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 614.2 $2 MRF
    080
      
    $a 005.21 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8:005.21 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8:082) $2 MRF
    100
    1-
    $a Vican, Tomáš, $d 1972- $7 ola2013741705 $4 aut
    245
    10
    $a Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví / $c Tomáš Vican, Jiří Vaněk, Vratislav Kozák
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Zlín : $b VeRBuM, $c 2012
    300
      
    $a 90 s. : $b il. ; $c 21 cm
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Cílem této monografie je ukázat, jaká jsou specifika formulace business strategie ve zdravotnictví, tedy oblasti, ve které se úzce a často velmi problematickým způsobem prolínají zájmy státu (veřejné správy), politických stran, podnikatelských organizací, neziskových organizací (jimiž je značná část zdravotnických zařízení), pacientů a veřejnosti. Způsob formulace business strategie pro SBU bude představen jak teoreticky, tak i prakticky na příkladu společnosti, která v této monografii nese fiktivní název VINGAL, a. s. Tato společnost ve skutečnosti patří k největším prodejcům zdravotnických prostředků a provedené analýzy odrážejí reálný stav celého odvětví v dané době i jeho proměny, které jsou pro formulaci business strategie klíčové: Ačkoliv můžeme tvrdit, že marketing je v rámci společnosti tvořen na vysoké odborné úrovni, což například potvrzují výsledky jako jsou obrat nebo podíl na trhu, je zřejmé, že to, co bývalo přijatelné v dobách ekonomického růstu, se může zdát nedostatečné v dnešní situaci, kdy makroekonomická situace i prognóza není dobrá, zejména pak v oblasti zdravotnictví. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087500293 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a Anglické resumé
    650
    07
    $a zdravotnictví $7 ph127574 $2 czenas
    650
    07
    $a strategický management $7 ph116291 $2 czenas
    650
    07
    $a strategický marketing $7 ph116292 $2 czenas
    655
    -7
    $a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas
    700
    1-
    $a Vaněk, Jiří $7 ola2013741708 $4 aut
    700
    1-
    $a Kozák, Vratislav, $d 1956- $7 xx0015951 $4 aut
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.