Počet záznamů: 1
Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví
SYS 1098681 LBL 02051nam-a2200589-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230313091819.0 007 ta 008 121207s2012----xr-a---f------000-0-cze-- 015 $a cnb002431606 020 $a 978-80-87500-29-3 $q (brož.) 035 $a (OCoLC)829661654 040 $a ABA001 $b cze $d OLA001 041 0-
$a cze $b eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 614.2 $2 MRF 080 $a 005.21 $2 MRF 080 $a 658.8:005.21 $2 MRF 080 $a (048.8:082) $2 MRF 100 1-
$a Vican, Tomáš, $d 1972- $7 ola2013741705 $4 aut 245 10
$a Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví / $c Tomáš Vican, Jiří Vaněk, Vratislav Kozák 250 $a 1. vyd. 260 $a Zlín : $b VeRBuM, $c 2012 300 $a 90 s. : $b il. ; $c 21 cm 504 $a Obsahuje bibliografii 520 3-
$a Cílem této monografie je ukázat, jaká jsou specifika formulace business strategie ve zdravotnictví, tedy oblasti, ve které se úzce a často velmi problematickým způsobem prolínají zájmy státu (veřejné správy), politických stran, podnikatelských organizací, neziskových organizací (jimiž je značná část zdravotnických zařízení), pacientů a veřejnosti. Způsob formulace business strategie pro SBU bude představen jak teoreticky, tak i prakticky na příkladu společnosti, která v této monografii nese fiktivní název VINGAL, a. s. Tato společnost ve skutečnosti patří k největším prodejcům zdravotnických prostředků a provedené analýzy odrážejí reálný stav celého odvětví v dané době i jeho proměny, které jsou pro formulaci business strategie klíčové: Ačkoliv můžeme tvrdit, že marketing je v rámci společnosti tvořen na vysoké odborné úrovni, což například potvrzují výsledky jako jsou obrat nebo podíl na trhu, je zřejmé, že to, co bývalo přijatelné v dobách ekonomického růstu, se může zdát nedostatečné v dnešní situaci, kdy makroekonomická situace i prognóza není dobrá, zejména pak v oblasti zdravotnictví. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087500293 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a Anglické resumé 650 07
$a zdravotnictví $7 ph127574 $2 czenas 650 07
$a strategický management $7 ph116291 $2 czenas 650 07
$a strategický marketing $7 ph116292 $2 czenas 655 -7
$a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas 700 1-
$a Vaněk, Jiří $7 ola2013741708 $4 aut 700 1-
$a Kozák, Vratislav, $d 1956- $7 xx0015951 $4 aut 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1