Počet záznamů: 1
Mezinárodní marketing
SYS 1097923 LBL 01240nam-a2200373-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240914040604.4 007 ta 008 211116s2021----xr-ab--f------001-0-cze-- 015 $a cnb003374927 020 $a 978-80-271-3006-1 $q (brožováno) : $c Kč 299,00 035 $a (OCoLC)1296108823 040 $a OLA001 $b cze $e rda 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 072 -7
$a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22 080 $a (075) $2 MRF 080 $a 658.8-027.543 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Machková, Hana $7 jn20010310427 $4 aut 245 10
$a Mezinárodní marketing / $c Hana Machková, Martin Machek 250 $a 5. vydání 264 -1
$a Praha : $b Grada Publishing, $c 2021 300 $a 208 stran : $b ilustrace, mapy ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Expert 504 $a Obsahuje bibliografii a rejstřík 520 3-
$a Kapitoly vysvětlují základní pojmy, postupy a nástroje z oblasti mezinárodního marketingu. Součástí výkladu jsou rovněž příklady z praxe. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788027130061 $2 Městská knihovna v Praze 650 07
$a mezinárodní marketing $7 ph122808 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 655 -7
$a učebnice $7 fd133770 $2 czenas 700 1-
$a Machek, Martin $7 mzk2013753090 $4 aut 830 -0
$a Expert (Grada) 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1