Počet záznamů: 1
Praktický marketing, aneb, Co vám učebnice zatajily--
Pavlíčková, Monika - Autor
Vyd. 1. - Praha : Ekopress, 2004 - 197 s. ; 21 cm
ISBN 80-86119-81-5
marketing
příručkySignatura C 402.389 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Praktický marketing, aneb, Co vám učebnice zatajily-- / Monika Pavlíčková Další variantní názvy Co vám učebnice zatajily-- Praktický marketing Záhlaví-jméno Pavlíčková, Monika (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Ekopress, 2004 Fyz.popis 197 s. ; 21 cm ISBN 80-86119-81-5 Číslo nár. bibl. cnb001313641 Poznámky Hřbetní název a název v tiráži: Praktický marketing Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketing Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Publikace je souhrnem zkušeností, které se hodí nejen marketingovým pracovníkům, ale všem, kteří cítí potřebu svou firmu posouvat vpřed. Zabývá se prvky marketingu v souvislosti s jejich využitím v reálné praxi. Profil manažera marketingu - základní dovednosti - jak řídit marketingový tým - vztahy k podřízeným, k dodavatelům, k agenturám - služební cesta - osobnostní rozvoj Oddělení marketingu ve vztazích - spolupráce v rámci firmy (finanční oddělení, obchodní oddělení) - vztah ředitele firmy a marketingu, PR - administrativa a korespondence - vztah firmy k zákazníkům - za co odpovídá marketing (CRM, průzkumy trhu, práce s databází) - corporate image - vztahy ke konkurenci Pohled dovnitř marketingového oddělení - struktura marketingu ve firmě - PR a komunikace - výstupy jednotlivých marketingových oddělení (plán, poziční strategie, kampaň a její součásti, marketingový mix) Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1