Počet záznamů: 1  

Čteme s nečtenáři a učíme je kriticky myslet

  1. SYS1085203
    LBL
      
    00760cam-a2200229-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240529221500.1
    007
      
    ta
    008
      
    210906s2021----xr-ac--e------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb003350310
    020
      
    $a 978-80-907087-9-2 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1284973561
    040
      
    $a OLA001 $b cze $d CBA001 $e rda
    072
    -7
    $a 028 $x Čtení. Četba $9 12 $2 Konspekt
    080
      
    $a 028.5-026.12 $2 MRF
    080
      
    $a 028.6 $2 MRF
    080
      
    $a 028.02 $2 MRF
    080
      
    $a 37.016:028-028.31 $2 MRF
    080
      
    $a 028.1 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Krüger, Květuše, $d 1973- $7 mzk2007423793 $4 aut
    245
    10
    $a Čteme s nečtenáři a učíme je kriticky myslet / $c Květa Krüger a Kateřina Šafránková
    264
    -1
    $a Dobříš : $b Šafrán, $c 2021
    300
      
    $a 259 stran : $b ilustrace (převážně barevné), portréty ; $c 24 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Učitelky i učitelé mateřských i základních škol, lektoři volnočasových aktivit pro děti, vychovatelé a rodiče naleznou v této knize ucelený systém rozvoje čtenářství dětí ve věku 48 let. Teoretické informace o třífázovém modelu učení a metodách upravených pro tuto věkovou skupinu jsou doplněny o spoustu praktických ukázek modelových lekcí, aktivit s knihami a textů pro řízené čtení, díky kterým děti získají ke čtení vztah a začnou rozvíjet své čtenářské dovednosti. V první části rukověti autorky vysvětlují hlavní principy programu Čteme s nečtenáři a popisují, jak vytvořit ve třídě i doma podnětné čtenářské prostředí, jaké knihy vybírat a jak vést s dětmi hovory o četbě. Také upřesňují, jak plánovat lekce s knížkami, poskytovat dětem oporu a doprovázet je k náročnějším čtenářským cílům. Praktické a návodné ukázky v druhé a třetí části publikace umožňují vyzkoušet si vše s dětmi. Lekce slouží jako vzor, jímž je možné snadno obohatit výuku. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788090708792 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    650
    07
    $a čtenářství $7 ph222812 $2 czenas
    650
    07
    $a čtení $7 ph128190 $2 czenas
    650
    07
    $a výchova ke čtenářství $7 ph255078 $2 czenas
    650
    07
    $a práce s dětským čtenářem $7 ph168252 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    700
    1-
    $a Šafránková, Kateřina, $d 1977- $7 xx0112855 $4 aut
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.