Počet záznamů: 1  

Uč jako umělec

  1. SYS0983877
    LBL
      
    01499nam-a2200433-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240527223916.7
    007
      
    ta
    008
      
    201012s2020----xr-a---e-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb003257954
    020
      
    $a 978-80-7555-105-4 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1226361654
    040
      
    $a OLA001 $b cze $d ABA001 $e rda
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 37.013.2 $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.3 $2 MRF
    080
      
    $a 37.0:001.895 $2 MRF
    080
      
    $a (0.062) $2 MRF
    100
    1-
    $a Čapek, Robert, $d 1967- $7 jn20020721213 $4 aut
    245
    10
    $a Uč jako umělec : $b malá kniha o velkých vzdělávacích myšlenkách / $c Robert Čapek ; ilustroval Radek Petřík
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a V Brně : $b Jan Melvil Publishing, $c 2020
    300
      
    $a 240 stran : $b barevné ilustrace ; $c 16 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Briquet
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Zkoušení u tabule? Ztráta času. Monotónní výklad? Nuda, která se do paměti neuloží. Biflování? Nefunguje. Tomu všemu odzvonilo. Nastal čas učit jako umělec! Děti se mají ve školách připravovat na svět, v němž budou žít za 20 let, ale u nás se stále často učí jako za krále Holce, kdy byly za dobrou učebnici dvě ovce. Kdo to může změnit? Vy, učitelé! O reformě školství se bude debatovat ještě roky, ale do moderní výuky se můžete pustit i bez ní. Třeba hned zítra. Učitel, psycholog a lektor Robert Čapek vám ukáže, jak žáky přitáhnout k vašemu předmětu a probudit v nich nadšené přírodovědce, budoucí novináře nebo kreativní architekty. V knize objasňuje klíčové myšlenky moderní výuky a dává spoustu praktických tipů, jak ji uvést do praxe. V knize se mimo jiné dozvíte: Jak ve třídě vytvořit stav flow, kdy se žáci ponoří do učení s maximálním soustředěním. Proč s moderním přístupem připravíte žáky na přijímačky lépe než frontální výukou. Že k seznámení se s řeckými a římskými bohy je ideální vytvořit jim Instagram a proč si s tabulkou prvků zahrát bingo. Jak nevyhořet a učit moderně i v prostředí tradiční školy. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788075551054 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    650
    07
    $a technologie vzdělávání $7 ph126491 $2 czenas
    650
    07
    $a vyučovací metody $7 ph127294 $2 czenas
    650
    07
    $a inovace ve vzdělávání $7 ph242427 $2 czenas
    655
    -7
    $a populárně-naučné publikace $7 fd131864 $2 czenas
    700
    1-
    $a Petřík, Radek, $d 1987- $7 jx20100512013 $4 ill
    830
    -0
    $a Briquet
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.